نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۳

برنامه‌ EA برای انتشار یک بازی جدید از یک مجموعه بزرگ در اوایل سال ۲۰۲۳

الکترونیک آرتز اطلاعات جدیدی از بازی‌های جدید خود در اوایل سال ۲۰۲۳ منتشر کرده است که دراین‌میان دو بازی جدید و معرفی نشده به چشم می‌خورند.

جدول زمان‌بندی برنامه‌های جدید EA در سال ۲۰۲۲ از انتشار چند بازی جدید در زمان باقی مانده‌ سال جاری میلادی حکایت دارد. اما در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۳ که آخرین سه‌ماهه سال مالی ۲۰۲۳/۲۰۲۲ این شرکت محسوب می‌شود شاهد انتشار ۵ بازی جدید خواهیم بود که براساس توضیحات الکترونیک آرتز، دو مورد از این بازی‌ها تاکنون به‌صورت رسمی معرفی نشده‌اند.

EA در ادامه‌ی توضیحات خود اظهار داشته که یکی از این بازی‌ها با مشارکت توسعه‌دهندگان دیگر و دیگری به یک IP بزرگ از دارایی‌های این شرکت تعلق دارند. احتمالاً منظور از بازی که با همکاری یک توسعه‌دهنده دیگر تولید می‌شود، Star Wars Jedi: Survivor باشد که باوجود معرفی رسمی، هنوز زمان دقیقی برای عرضه‌ی آن مشخص نشده و فقط به سال ۲۰۲۳ اشاره شده است.

برنامه های پیش روی الکترونیک آرتز

اما سؤال اصلی به آی‌پی بزرگ معرفی نشده مربوط می‌شود که گمانه‌زنی‌هایی را به‌دنبال داشته است. این احتمال وجود دارد که الکترونیک آرتز در اینجا به Skate اشاره دارد، اما استودیوی Full Circle، توسعه‌دهنده این بازی قبلاً تأکید کرده که این بازی در مراحل اولیه توسعه قرار داشته و زمان زیادی تا پایان این فرایند باقی مانده است.

اما فارغ از این دو بازی، می‌دانیم که در سه‌ماهه پایانی سال مالی EA شامل انتشار ریمیک بازی Dead Space، بازی جدید PGA Tour و نسخه بعدی Super Mega Baseball خواهیم بود.

EA برای سال ۲۰۲۲ نیز FIFA 23 و Madden NFL 23 و NHL 23 را درکنار Need for Speed جدید در این فهرست قرار داده است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده