// پنجشنبه, ۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۸

عقب افتادن عرضه بازی ترسناک Scorn تا سال ۲۰۲۲

بازی Scorn که در انحصار کنسولی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس قرار دارد، طی سال ۲۰۲۲ از راه می‌رسد.

استودیو Ebb Software به‌عنوان سازنده و شرکت Kepler Interactive به‌عنوان ناشر بازی Scorn اعلام کردند که این محصول ترسناک برای عرضه در سال ۲۰۲۱ آماده نخواهد بود. به همین خاطر سازندگان تاریخ عرضه‌ی بازی را عقب انداختند و آن را در سال ۲۰۲۲ تحویل گیمرها می‌دهند. بازی ترسناک Scorn فقط برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. بسیاری از بازیکن‌ها این بازی ساخته‌شده توسط یک تیم صربستانی را اولین‌بار طی رویداد ایکس باکس در ۷ مِی/مه سال ۲۰۲۰ (۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹) شناختند.

اسکون تحت تاثیر آثار اچ.آر. گیگر، هنرمند خاص سوئیسی و زجیسواف بکشینسکی، عکاس لهستانی ساخته می‌شود. سازندگان این ویدیوگیم اول-شخص را اتمسفریک، دارای المان‌های بقا، ترسناک و ماجراجویانه می‌دانند. بازی Scorn می‌خواهد گیمر را در جهان کابوس‌وار خود غرق کند و سال‌ها در دست ساخت بوده است.

در متن معرفی رسمی این بازی طبقه‌بندی‌شده در ژانر وحشت می‌خوانیم: «تنها و گم‌شده در جهانی از جنس کابوس، شما مناطقی به هم پیوسته را به شکلی غیرخطی جست‌وجو می‌کنید. خود محیط ناراحت‌کننده‌ی بازی یک شخصیت است و هر لوکیشن شامل تم، پازل‌ها و کاراکترهای خاص خود می‌شود. همه‌ی این‌ها نیز نقش اساسی در شکل‌گیری جهانی منسجم دارند. در طول تجربه‌ی بازی Scorn گیمر راه خود به محیط‌های جدید را باز می‌کند، مهارت‌های متفاوت به‌دست می‌آورد، سلاح‌های گوناگون می‌گیرد و از آیتم‌های مختلف بهره می‌برد؛ تا درک بیشتری از جهان مقابل خود پیدا کند».


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده