// سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۶

رابط کاربری 4K برای ایکس باکس سری ایکس معرفی شد

مایکروسافت به‌تازگی آپدیتی را در دسترس اینسایدرهای خود قرار داده است که با آن وضوح تصویر رابط کاربری کنسول ایکس باکس سری ایکس به 4K ارتقا پیدا می‌کند.

مایکروسافت با عرضه‌ی آپدیت‌های بزرگ و کوچک به‌خوبی دارد از ایکس باکس‌های نسل نهمی پشتیبانی می‌کند و تجربه ارائه‌شده توسط این کنسول‌ها را ارتقا می‌دهد. آن‌ها حالا یک آپدیت جدید دیگر را برای ایکس باکس سری ایکس معرفی کرده‌اند که برخلاف پیش‌بینی‌های قبلی، به قابلیت‌های مربوط‌به کلاود ربطی ندارد؛ بااین‌حال، هنوز هم می‌توان آن را آپدیت جذابی دانست.

این آپدیت که در حال حاضر در دسترس اینسایدرهای فاز آزمایشی ایکس باکس سری ایکس قرار گرفته است، وضوح تصویر نیتیو این کنسول را در بخش رابط کاربری افزایش می‌دهد. گفتنی است که رابط کاربری ایکس باکس سری ایکس در حال حاضر در رزولوشن 1080p اجرا می‌شود. همچنین خود مایکروسافت نگفته است رزولوشن جدید به چه سطحی ارتقا یافته است. بااین‌حال، در پچ نوت این آپدیت نوشته شده است آن‌هایی که تلویزیون 4K دارند می‌توانند از وضوح تصویر نیتیو بالاتر در رابط کاربری‌شان لذت ببرند.

در پچ نوت آن گفته شده است: «اینسایدرهای فاز آلفا ایکس باکس سری ایکس که دارای نمایشگر 4K هستند، با آپدیت امروز می‌توانند از یک رابط کاربری با رزولوشن بالاتر بهره‌مند شوند. تغییر ایجادشده در بخش‌های Guide ،Home و بخش‌های دیگر رابط کاربری اعمال شده است و درواقع وضوح تصویر نیتیو این بخش‌ها را بالاتر می‌برد. این یعنی حالا تصاویر رابط کاربری شفاف‌تر هستند و متن‌ها نیز خواناتر شده‌اند.»

باید منتظر ماند و دید که آیا این آپدیت برای کنسول ایکس باکس سری اس نیز منتشر خواهد شد یا خیر. همچنین هنوز نمی‌دانیم که این ویژگی چه زمانی در دسترس تمام کاربران ایکس باکس سری ایکس قرار می‌گیرد. علاوه‌براین، مایکروسافت اخیرا گزینه‌ی نایت مد را ازطریق برنامه‌ی اینسایدرهای خود به کنسول‌های ایکس باکس اضافه کرده است که آن هم ویژگی کاربردی و جالبی است.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی رابط کاربری 4K در ایکس باکس سری ایکس چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده