// پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۹

برچسب مولتی پلیر Resident Evil 8: Village به صفحه Steam DB این بازی اضافه شد

در آستانه برگزاری استریم رزیدنت ایول، مشخص شده که برچسب مولتی پلیر به صفحه Steam DB بازی Resident Evil 8: Village اضافه شده است.

Resident Evil 8: Village را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار دانست که در سال ۲۰۲۱ برای کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس عرضه خواهد شد. تابه‌امروز شایعاتی منتشر شده از اینکه بازی برای پلتفرم‌های نسل هشتم هم عرضه خواهد شد، اما هنوز کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر مجموعه رزیدنت ایول، مورد خاصی را تایید نکرده است.

بااین‌حال تنها یک روز به شوکیس کپکام برای مجموعه Resident Evil زمان باقی‌مانده است و مشخص شده که برچسب مالتی پلیر به صفحه رزیدنت ایول 8: ویلیج در Steam DB اضافه شده است. ازاین‌رو به‌نظر می‌رسد در فردا ساعت ۱:۳۰ بامداد جمعه، شاهد معرفی بخش چندنفره این بازی از سوی کپکام باشیم. 

همچنین به‌نظر می‌رسد کپکام جدا از به‌نمایش گذاشتن گیم‌پلی Resident Evil 8: Village، قصد دارد محتویات دیگری را از مجموعه رزیدنت ایول به‌نمایش بگذارد؛ محتویاتی که شایعه شده نسخه بازسازی Resident Evil 4 یکی از آن‌ها است. بااین‌حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که دقیقا کپکام قصد دارد چه مواردی را معرفی کند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده