// جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۰

ماینکرفت ۱۵ سالگی خود را با هدایای جذابی جشن گرفت

استودیو موجانگ به‌مناسبت ۱۵ سالگی بازی ماینکرفت جوایز هیجان‌انگیزی را در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌‌دهد.

۱۵ سال از عرضه بازی Minecraft، پرفروش‌ترین ویدیوگیم تاریخ می‌گذرد و استودیو Mojang به‌همین مناسبت، برنامه‌ای ۱۵ روزه پر از هوایای مختلف را برای بازیکن‌‌ها تدارک دیده است. این برنامه که از ۲۶ اردیبهشت (۱۵ مه) آغاز شده است، روزانه هدیه‌های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ماینکرفت به‌مناسبت ۱۵ سالگی آیتم‌های جدیدی به کاربران هدیه می‌دهد

استودیو موجانگ در این‌باره نوشت: «ماینکرفت ۱۵ ساله شد. به‌همین خاطر میزبان جشنی ۱۵ روزه پر از هدایای مختلف هستیم که از ۲۶ اردیبهشت آغاز شد. این برای ۱۵ سال ماجراجویی‌های درگیرکننده، سازه‌هایی هیجان‌انگیز و جامعه کاربرانی خواهد بود که اثر خود را در هر بلوک بر جا گذاشته است! شما در ۱۵ سال آتی چگونه دنیای خود را شکل می‌دهید؟»

بازیکن‌‌ها با ورود به حساب کاربری خود در  این بازه ۱۵ روزه (که شامل ۱۵ آیتم مختلف می‌شود) می‌توانند یک آیتم Character Creator رایگان دریافت کنند که «نشان‌دهنده سا‌لی متفاوت از تاریخ ماینکرفت است.»

جوایز ۱۵ سالگی ماینکرفت

همچنین استودیو موجانگ محصولات جدیدی مانند پوستر، هودی و تی‌شرت را به فروشگاه خود اضافه کرده است. این استودیو قصد دارد تا با انتشار به‌روزرسانی ۱.۲.۱ تحت عنوان Tricky Trials موجودات جدیدی را به بازی اضافه کند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع PureXbox
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده