نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۰

یکی از اعضای استودیوی EA DICE از معرفی چند بازی انحصاری معرفی نشده جدید ایکس باکس در سال ۲۰۲۱ می‌گوید

یکی از توسعه‌دهندگان استودیوی EA DICE، سازنده بازی‌های بتلفیلد در اظهارات اخیر خود به معرفی چند بازی انحصاری و معرفی نشده برای کنسول‌های ایکس باکس در سال ۲۰۲۱ اشاره می‌کند.

مایکروسافت در پست جدیدی که دیروز ازطریق وبسایت Xbox Wire منتشر شده، به ارائه جزئیات برخی از بازی‌هایی که در سال جدید میلادی به‌صورت اختصاصی برای کنسول‌های ایکس باکس عرضه خواهند شد پرداخته است. از جمله‌ی این موارد می‌توان به Halo Infinite و The Medium درکنار بازی‌هایی مانند Scorn ،Lake ،The Last Stop ،The Gunk ،Exo One و CrossFire X اشاره کرد. در بخشی از متن این مطلب می‌خوانیم:

«سازندگان بازی‌های ویدیویی در اقصی نقاط جهان در سال ۲۰۲۱ بیش‌ازپیش از توان کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس بهره‌مند شده و محتوای بیشتری را برای بازیکنان ایکس باکس به ارمغان خواهند آورد. پیش‌بینی می‌کنیم که نسل نهم، به هیجان انگیزترین نسل بازی‌های ویدیویی تابه اینجای کار تبدیل شده و برای گیمرهای سرتاسر جهان با سلایق مختلف، محتوای مناسب آن را فراهم کند.»

پرواز هواپیما برفراز یک شهر در Microsoft Flight Simulator

«باوجود اینکه همین الان هم بازی‌های بسیار زیادی در مجموعه‌ی ایکس باکس وجود دارند، در ادامه با کمک اعضای استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس و شرکای خلاق و بااستعداد خود به معرفی بازی‌های انحصاری بیشتری برای کنسول‌های Xbox Series X|S و Xbox One خواهیم پرداخت.»

علاوه‌بر بازی‌هایی که مایکروسافت در پست اختصاصی خود به آن اشاره می‌کند، به‌نظر می‌رسد که ردموندی‌ها هنوز بازی‌های معرفی نشده‌ی بیشتری را برای رونمایی در سال ۲۰۲۱ آماده کرده‌اند. حداقل این چیزی است که یکی از توسعه‌دهندگان استودیوی EA DICE، سازنده مجموعه بازی‌های Battlefield به آن اشاره دارد. آنخل کاوازوف در اظهارات اخیر خود ازطریق فروم ResetEra به بازی‌های انحصاری ایکس باکس که برای عرضه در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شدند پرداخته است. وی در بخشی از صحبت‌های خود می‌گوید:

«هنوز چند مورد دیگر هم وجود دارند که فعلاً معرفی نشده‌اند.»

متأسفانه کاوازوف هیچگونه جزئیات بیشتری را درباره ماهیت این بازی‌ها ارائه نکرده است؛ اما به‌نظر می‌رسد که سال ۲۰۲۱ نیز یک سال جذاب و هیجان انگیز دیگر برای صنعت بازی و طرفداران آن خواهد بود.

نمایی از تریلر بازی The Medium

در ادامه نظرات خود را درباره انتظاراتی که از بازی‌های انحصاری پلتفرم ایکس باکس دارید با زومجی در میان بگذارید. ضمن اینکه می‌توانید در ادامه به جدیدترین تریلر بازی انحصاری The Medium برای کنسول‌های ایکس باکس نیز نگاهی داشته باشید. استودیوی بلوبر تیم به‌عنوان سازنده این بازی ترسناک و روانشناختی معرفی شده و قرار است در تاریخ ۲۸ ژانویه (۹ بهمن) برای پی سی و ایکس باکس سری ایکس و سری اس منتشر شود.

دانلود از آپارات

«شما در این بازی ترسناک و روانشناختی، از رازهای دنیای تاریک The Medium گره گشایی خواهید کرد. شما در ابتدای این بازی به یک استراحتگاه متروکه کمونیستی سفر کرده و بااستفاده از توانایی‌های منحصر‌به‌فرد ذهنی خود، معماهای عمیق و پیچیده‌ی دنیای دوگانه‌ی آن را قفل گشایی خواهید کرد. در این مسیر، باید از رویارویی با ارواح شوم و خطرات زیادی که جان شما را تهدید می‌کند جان سالم به در برده و به‌طور همزمان از آن‌ها برای باز کردن مسیر خود استفاده کنید. در این بازی با یک داستان مبهم و عمیق مواجه هستیم که هیچ چیزی آنطور که به نظر می‌رسد نخواهد بود. شما به‌عنوان یک «مدیوم» بیشتر و بهتر از سایرین می‌توانید ببینید، بشنوید و تجربه کنید. با هر تجربه‌ای که به‌دست می‌آورید، برداشت شما از آنچه که در اقامتگاه Niwa اتفاق افتاده تغییر خواهد کرد. پس خود را برای یک تجربه جدی و به یادماندنی آماده کنید.»


منبع wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده