// شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۰

کارگردان Devil May Cry 5 یک بازی جدید در دست ساخت دارد

هیدئاکی ایتسونو، طراح باسابقه از شرکت کپکام و کارگردان بیشتر قسمت‌های مجموعه‌ی محبوب Devil May Cry به‌تازگی در حساب توییتری خود خبر از درجریان بودن ساخت یک بازی جدید داده است.

هیدئاکی ایتسونو یکی از طراحان باسابقه شرکت Capcom است که کارگردانی بازی Devil May Cry 5 را نیز برعهده داشته است. او به‌تازگی با انتشار پستی در حساب توییتری شخصی خود، ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو میلادی، اعلام کرده که درحال‌حاضر در حال توسعه‌ی یک بازی جدید است. او در توییت مذکور به‌صورت کلی و سربسته به پروژه‌ی بازی‌سازی تازه خود اشاره می‌کند و فعلا جزئیات خاصی از آن را به اشتراک نگذاشته است. بااین‌حال، ایتسونو یک عکس از تیم توسعه‌ی آن منتشر کرده که احتمالا سخت در حال کار روی این اثر جدید هستند که فعلا نام خاصی نیز ندارد. همچنین ظاهرا مراحل ساخت این بازی اسرارآمیز به‌صورت همزمان با بازی Devil May Cry 5: Special Edition که اخیرا عرضه شده، دنبال می‌شده است. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که تا زمان انتشار آن هنوز کمی فاصله داریم.

متن توییت مذکور هیدئاکی ایتسونو که به زبان ژاپنی نوشته است: «سال نو مبارک! بازی Devil May Cry 5: Special Edition را تجربه کرده‌اید؟ اگر هنوز موفق به تهیه‌ی سخت‌افزار [یا کنسول مناسب برای تجربه‌ی گرافیک بالای آن] نشده‌اید، لطفا بسته‌ی الحاقی Vergil را بازی کنید! یک پروژه‌ی بازی‌سازی جدید به‌صورت موازی با DMC 5 Special Edition دردست توسعه‌ بوده است. هنوز تا عرضه‌ی این بازی جدید فاصله داریم، اما برای معرفی آن گوش به زنگ باشید!»

هیدئاکی ایتسونو، کاگردان DMC 5 و تیمش در حال کار روی یک بازی جدید

باتوجه‌به هک اخیر سرورهای کپکام و درز اطلاعات محرمانه و جزئیات انتشار بازی‌های چند سال آینده‌ی این شرکت بزرگ بازی‌سازی، یکی از کاندیداهای محتمل برای پروژه‌ی بعدی ایتسونو می‌تواند ساخت Dragon’s Dogma 2 باشد. مدتی است که شایعات زیادی حول ساخت قسمت دوم دراگونز دوگما درجریان است. ساخت این دنباله در میان فهرست بازی‌های چند سال آینده‌ی کپکام دیده شده بود؛ گرچه این نکته را نیز باید درنظر گرفت که ممکن است همه یا قسمتی از اطلاعات به سرقت رفته نادرست باشد. با این وجود، اگر اطلاعات مربوط‌به قسمت دوم Dragon’s Dogma صحیح باشد، ساخت آن توسط ایتسونو منطقی به‌نظر می‎‌رسد؛ زیرا او نه‌تنها کارگردانی قسمت اول را برعهده داشته، بلکه در نسخه‌ی Dark Arisen آن نیز در سمت تهیه‌کننده اجرایی ظاهر شده بود.

درحال‌حاضر فقط می‎‌توانیم درباره‌ی بازی بعدی هیدئاکی ایتسونو که یکی از آثار جدید شرکت کپکام نیز به شمار می‌رود، گمانه‌زنی کنیم. بااین‌حال، طبق توییت ایتسونو، به‌نظر می‌رسد که احتمالا لازم نیست زیاد برای رونمایی رسمی از این بازی جدید منتظر بمانیم. ایتسونو یکی از کارگردان‌های شاخص و باتجربه‌ی کپکام به شمار می‌رود که هدایت ساخت چند نسخه از مجموعه بازی محبوب کپکام را برعهده داشته است که از آن‌ها می‌توان به Street Fighter Alpha ،Power Stone و تمام قسمت‌های Devil May Cry به‌جز نسخه‌ی اول آن اشاره کرد. او همچنین در مراحل توسعه‌ی برخی قسمت‌های مجموعه‌ی Resident Evil به‌صورت افتخاری حضور داشته است. درهرصورت، هرموقع که ایتسونو از بازی جدید خود رونمایی کند، اخبار آن را می‌توانید ازطریق زومجی دنبال کنید.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی بعدی هیدئاکی ایتسونو چیست؟ در صورت تمایل می‌توانید گمانه‌زنی‌های خود را دراین‌خصوص با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده