// جمعه, ۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۵

سرویس جدید Resident Evil Portal در سال ۲۰۲۱ راه اندازی خواهد شد

کپکام سرویس جدیدی را به نام Resident Evil Portal در سال ۲۰۲۱ راه اندازی می‌کند که ترکیبی از سرویس‌های قبلی مجموعه رزیدنت ایول خواهد بود.

کپکام با معرفی یک صفحه‌ی جدید در سایت رسمی خود اعلام کرد که سرویس جدیدی به نام Resident Evil Portal را در سال ۲۰۲۱ راه اندازی خواهد کرد که محل پاسخگویی به تمامی نیازهای طرفداران سری بازی رزیدنت ایول خواهد بود. 

این سرویس شامل چندین سرویس مستقل و مختلف Resident Evil خواهد بود که به‌زودی در سایت Resident Evil Portal ادغام می‌شوند. شاید برای طرفداران سری بازی Resident Evil مهم‌ترین نکته این باشد که در توضیحات این سرویس آمده است سرویس Resident Evil Portal منبع اصلی برای به‌دست آوردن آخرین اطلاعات در مورد این مجموعه بازی خواهد بود. هنوز تاریخ دقیق راه اندازی این سرویس اعلام نشده است اما این سرویس در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۲۱ در دسترس قرار خواهد گرفت.

برنامه‌های تلفیق سرویس‌های مختلف Resident Evil در سرویس Resident Evil Portal روز پنجشنبه با انتشار صفحه‌ای جدید در سایت کپکام جهت معرفی آنچه در آینده در این سرویس ارائه می‌شود، اعلام شد. بازیکنان می‌توانند در این سرویس همان‌طور که هم‌اکنون ازطریق سرویس‌های دیگر با سایر طرفداران Resident Evil ارتباط برقرار می‌کنند، از اخبار Resident Evil نیز مطلع شوند.

صفحه‌ی توییتر رزیدنت ایول با انتشار توییتی بیان کرد: «در آغاز سال ۲۰۲۱، ما یک وب سایت جدید با نام RESIDENT EVIL PORTAL راه اندازی خواهیم کرد که تمام خدمات RE موجود ما را ادغام خواهد کرد! ما هم‌اکنون در حال کار روی پروژه‌های زیادی هستیم تا این سرویس بتواند تمامی اطلاعات مربوط‌به سری رزیدنت ایول را به گوش شما برساند. گوش به زنگ باشید!»

کپکام نیز در این‌باره گفت:

Resident Evil Portal منبع اصلی آخرین اطلاعات در مورد Resident Evil خواهد بود. بازیکنان می‌توانند در این سایت آمار عملکرد خود را با دیگر افراد در سراسر جهان به اشتراک بگذارند و همچنین این سرویس سرشار از مطالب مختلف برای پیشکسوتان و همچنین طرفداران این سری خواهد بود.

کپکام سایت‌های متنوعی برای سری Resident Evil در اختیار دارد بنابراین ایده‌ی ادغام آن‌ها در یک سایت منطقی به نظر می‌رسد. نسخه‌ای از Resident Evil Portal از قبل موجود است و به‌عنوان Landing Page برای سایت‌های مستقل بازی‌هایی مانند Resident Evil 3 و Resident Evil Village عمل می‌کند. این سایت با سایت Resident Evil.net که بازیکنان را در جریان رویدادهای مختلف و مواردی مانند آمار و رسانه‌ها قرار می‌دهد، متفاوت است. همچنین اگر برنامه Resident Evil Ambassador و سایت‌های ژاپنی این مجموعه را نیز در نظر بگیرید متوجه می‌شوید که اخبار Resident Evil در سایت‌های مختلفی پخش شده‌اند که به نظر می‌رسد با راه اندازی پورتال جدید این مشکل حل شود.

سرویس جدید Resident Evil Portal در سال ۲۰۲۱ توسط کپکام راه اندازی خواهد شد.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده