// دوشنبه, ۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۱

کاراکتر Dan در زمستان ۲۰۲۱ به بازی Street Fighter 5 اضافه می‌شود

تهیه کننده‌ی بازی Street Fighter V تایید کرد که آن‌ها هنوز در حال کار روی کاراکتر Dan  هستند اما به‌دلیل ویروس کرونا این روند کمی طولانی‌تر شده است.

چندی پیش کپکام در جریان استریم اختصاصی خود در رویداد TGS 2020 تریلر جدیدی از بازی Street Fighter V را به نمایش گذاشت که کاراکتر Dan را به‌عنوان شخصیت جدید بازی معرفی کرد و اعلام شد که این کاراکتر در سال ۲۰۲۰ در دسترس قرار خواهد گرفت. به‌تازگی اعلام شد که این کاراکتر در فوریه (بهمن یا اسفند سال جاری) سال ۲۰۲۱ یعنی کمی دیرتر از زمانی‌که برنامه‌ریزی شده بود، به بازی اضافه می‌شود.

پنجمین سالگرد بازی Street Fighter 5 در حال نزدیک شدن است و سازندگان این بازی علاوه‌بر کار روی محتوای فصل بعدی بازی، قرار است به این مناسبت کاراکتر Dan Hibiki را به بازی اضافه کنند. در یک پیام ویدیویی شوهی ماتسوموتو (Shuhei Matsumoto)، تهیه کننده‌ی بازی Street Fighter 5، تأیید کرد که سازندگان هنوز در حال کار روی فصل آینده‌ی بازی Street Fighter 5 هستند اما مشکلات ناشی از ویروس Coivd-19 باعث شده است که برنامه‌های استودیو کمی عقب بیفتد.

ماتسوموتو در این‌باره توضیح داد:

سال ۲۰۲۰ به‌دلیل اثرات ویروس کرونا سال دشواری بود و تأثیر قابل توجهی در زندگی و سبک کار ما داشت. بنابراین ما روند توسعه‌ی خود را به‌گونه‌ای تنظیم کرده‌ایم تا ایمنی تیم توسعه، اعضای خانواده و شرکای آن‌ها را در اولویت قرار بدهیم اما به‌طور همزمان ما سخت تلاش می‌کنیم تا کیفیت محتویات آینده‌ی فصل ۵ را مطابق با استانداردهای خود ارائه دهیم.

شخصیت اول ما، Dan، هنوز برای زمستان امسال برنامه‌ریزی شده است و در ماه فوریه در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. ما متوجه هستیم که بسیاری از شما با صبر و حوصله منتظر انتشار فصل ۵ هستید و می‌خواهیم اعلام کنیم که ما تلاش می‌کنیم تا این محتوا را در اسرع وقت به شما تحویل دهیم. 

دن اولین شخصیت‌های فصل ۵ بازی Street Fighter 5 است. Rose ،Oro ،Akira و یک شخصیت ناشناس که هنوز از آن رونمایی نشده است در فصل پنجم به دن ملحق خواهند شد. رز پس از دن در بهار سال ۲۰۲۱ در دسترس قرار خواهد گرفت و همچنین اورو و آکیرا نیز در فصل تابستان سال آینده به بازی Street Fighter 5 اضافه می‌شوند.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده