// سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۷

بسته الحاقی ورجیل در دسترس کاربران Devil May Cry 5 قرار گرفت

امروز کاراکتر ورجیل در قالب بسته الحاقی به بازی Devil May Cry 5 اضافه شده است و کاربران نسل هشتمی و همچنین کامپیوتر قادر به تجربه بازی با او هستند.

سال گذشته بازی Devil May Cry 5 روانه بازار شد و توانست بازخوردهای بسیار خوبی را از آن خود کند. همچنین با معرفی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5، مشخص شد که کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر Devil May Cry 5، نسخه اسپشال ادیشن بازی را هم برای کاربران تدارک دیده است. البته نسخه اسپشال ادیشن، تنها برای پلتفرم‌های نسل نهمی عرضه شد و جدا از ویژگی‌های گرافیکی بهتر، کاربران می‌توانستند هدایت ورجیل را هم برعهده بگیرند. 

در ادامه اعلام شده بود که ورجیل در قالب بسته الحاقی در اختیار کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر هم قرار خواهد گرفت. حال روز موعود برای کاربران نسل هشتمی دویل می کرای 5 فرا رسیده است. از امروز دارندگان DMC V روی پلتفرم‌های ذکر شده می‌توانند با خرید ورجیل، داستان بازی را با او تجربه کنند. همچنین تریلر جدیدی هم به‌عنوان تریلر روز عرضه ورجیل در دسترس قرار گرفته است.

در جریان تریلر منتشر شده، کاربران می‌توانند نگاهی به گیم‌پلی ورجیل و نحوه استفاده از سلاح‌های مختلف داشته باند. دراین‌میان اشاره کنم که می‌توانید از ورجیل در بلادی پلس و بخش تمرینی The Void هم استفاده کنید. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را در زومجی تماشا کرده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده