// شنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۱

نسخه ریمستر Call of Duty: Modern Warfare 2 در کره جنوبی درجه بندی سنی شد

اخیرا تصویری منتشر شده است که نشان می‌دهد Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered در یک وب‌سایت کره‌ای رده‌بندی سنی شده است.

وب‌سایت‌های رده‌بندی سنی همیشه به‌عنوان یک منبع خوب و جذاب برای لو رفتن بازی‌هایی که هنوز معرفی نشده‌اند، به‌کار می‌روند. سازمان رده‌بندی سنی بازی‌های ویدیویی کشور کره جنوبی تاکنون بازی‌های زیادی را درجه‌بندی کرده است که بسیاری از آن‌ها پس از این کار رسما معرفی شده‌اند. حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، وب‌سایت این سازمان بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered را در فهرست خود قرار داده است.

نام این بازی توسط یکی از کاربران وب‌سایت ردیت دیده شده است که ظاهرا برای درجه سنی بزرگ‌سال قرار است ساخته و منتشر شود. این سازمان پیش‌تر بازی‌هایی را مانند Outer Wilds برای پلی استیشن 4 و Octopath Traveler برای کامپیوتر، پیش از معرفی رسمی فهرست کرده بود. می‌توانید در تصویر زیر نام بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered را مشاهده کنید:

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered

این اولین باری نیست که نسخه ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 سر از وب‌سایت‌ها درمی‌آورد. پیش‌تر و در سال ۲۰۱۸ بود که نام این بازی در وب‌سایت PEGI نیز دیده شد که برای انتشار در سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده بود؛ اما پس از مدتی به‌طور کلی از روی این وب‌سایت حذف شد. در سال ۲۰۱۶ بازی Call of Duty 4: Modern Warfare Remastered که نسخه‌ای ریمستر برای اولین بازی از سه‌گانه Modern Warfare تلقی می‌شود، همراه با بازی Call of Duty: Infinite Warfare منتشر شد.

حالا هم انتظار طرفداران این است که نسخه ریمستر دو نسخه دیگر از سه‌ گانه Modern Warfare را نیز تجربه کنند. شرکت اکتیویژن وعده ساخت و انتشار یک نسخه جدید از مجموعه Call of Duty را در سال ۲۰۲۰ داده است که احتمالا یک ریبوت از نسخه Black Ops مجموعه خواهد بود. Activision همچنین قول داده است که به پشتیبانی خود از بازی Call of Duty: Warzone ادامه دهد. با برنامه‌های شلوغی که این شرکت در دست دارد، کمی سخت به‌نظر می‌رسد که بخواهد به این زودی‌ها ریمستر Call of Duty: Modern Warfare 2 را هم منتشر کند.

نظر شما چیست؟ آیا به‌زودی شاهد رونمایی از نسخه ریمستر Call of Duty: Modern Warfare 2 خواهیم بود؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده