// پنجشنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۸

سرورهای بازی Burnout Paradise خاموش خواهند شد

پس از نزدیک به ۱۲ سال، کمپانی EA سرور های بازی Burnout Paradise را خاموش خواهد کرد. 

الکترونیک آرتز اعلام کرد که در روز پنج شنبه ۱۰ مرداد، تمام سرورهای بازی Burnout Paradise خاموش خواهند شد که این خاموشی شامل سرورهای تمامی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس 360 و PS3 می‌شود. البته که سرورهای بازی Burnout Paradise Remastered همچنان در دسترس خواهند بود. دارندگان ایکس‌باکس وان که ازطریق قابلیت Backward compatibility نسخه‌ی ایکس‌باکس 360 این بازی را بازی می‌کنند نیز پس از تاریخ اعلام شده قادر به تجربه‌ی بازی آنلاین نخواهند بود.

EA در صفحه‌ی فیسبوک خود به‌صورت رسمی اعلام کرد:

ما از همراهی طرفداران سفت و سخت این بازی با ما تا به الان تشکر می‌کنیم. شما چیزی حدود ۱۰۶ روز برای تکمیل چالش‌های این بازی زمان دارید!

بازی به‌صورت آفلاین در تمامی حالت‌های بازی Burnout Paradise همچنان ممکن خواهد بود اما هر چیزی که نیاز به اتصال به سرور دارد از دسترس خارج خواهد شد.

بازی Burnout Paradise در ماه ژانویه سال ۲۰۰۸ میلادی به‌عنوان آخرین بازی اصلی از این سری منتشر شد. این بازی ساخته استودیو کرایتریون گیمز بود که توسط الکترونیک آرتز هم منتشر شد. طراحی دنیای جهان باز این بازی و ویژگی‌های مولتی پلیر آن از زمان خود جلوتر بود. بازی Burnout Paradise به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های نسل خود شناخته می‌شود.

بازی Burnout Paradise Remastered هم‌اکنون روی پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قابل تجربه است.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده