// پنجشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

دموی بازی جدید سازنده Undertale با نام Deltarune منتشر شد

سازنده بازی Undertale یعنی توبی فاکس به طور غافل‌گیر کننده دموی بازی جدید خود یعنی Deltarune را برای پی سی و مک در دسترس قرار داد.

توبی فاکس (Toby Fox)، سازنده بازی مستقل Undertale، به مناسبت جشن هالووین طرفداران خود را غافل‌گیر کرد. آخرین بازی این بازی‌ساز یعنی Deltarune از طریق وب سایت رسمی آن به طور رایگان در دسترس قرار گرفت و کاربران پی سی و مک می‌توانند آن را دانلود و بازی کنند.

فاکس دیروز با انتشار توییتی از طرفداران خواست که در ۲۴ ساعت آینده توییتر آن را زیر نظر داشته باشند. وی در این باره نوشته بود:

کسانی که بازی Undertale را تجربه کرده‌اند از آنها می‌خواهم که در ۲۴ ساعت آینده صفحه رسمی Undertale را در توییتر دنبال کنند. پروژه جدیدی را ساخته‌ام که به بازخورد و نظرات شما احتیاج دارم.

deltarune

با توجه به توییتی که توبی فاکس منتشر کرده است بسیاری بر این باور هستند که بازی Deltarune و Undertale ارتباط مستقیمی با یکدیگر دارند. البته احتمال می‌رود با اشاره به نام بازی پیشین خود قصد دارد که پروژه جدید خود را با طرفداران بازی پیشین آشنا کند. گفتنی است که بازی Undertale شامل رمز و راز‌های زیادی می‌شود که تا به امروز برخی از آنها هنوز برملا نشده‌اند. بسیاری از طرفداران این بازی وارد جزئيات آندرتیل شده‌اند و حال احتمال دارد که بازی Deltarune بتواند راز‌های ناگفته را آشکار کند. البته به گفته فاکس، این نسخه از بازی Deltarune جنبه نمایش نمونه اولیه دارد و به بازخورد کاربران نیاز دارد.

علاقه‌مندان با مراجعه به وب سایت Deltarune می‌توانند نسخه دموی آن را روی مک یا پی سی به رایگان دانلود کنند. صفحه یاد شده شما را با برخی از اخطار‌های همیشگی همچون احتمال گرم شدن پردازشگر یا جلوه‌های چشمک‌زن مواجه می‌کند. در انتهای صفحه لینک‌های دانلود دموی بازی Deltarune به چشم می‌خورد که به صورت ژاپنی و انگلیسی نوشته شده است.

بازی Undertale به تازگی برای نینتندو سوییچ منتشر شده است. این بازی پیش از این برای پلتفرم‌های پی سی و پلی استیشن ویتا منتشر شده بود. این بازی توانست با توجه به سیستم نقش آفرینی و مبارزات جالب، نظرات بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کند. بازی مذکور در زومجی توانست نمره عالی ۹ را از آن خود کند. برای مطالعه مقاله کامل آن می‌توانید به این لینک مراجعه کنید یا اینکه در پایین نگاهی به خلاصه‌ آن بیندازید.

نگذارید مستقل بودن «آندرتیل» گول‌تان بزند. این بازی یکی از عمیق‌ترین و جذاب‌ترین نقش‌آفرینی‌های سال‌های اخیر است که از مکانیک‌ها و مواد اولیه‌ی سنتی ژانر برای خلق تجربه‌ای تازه استفاده کرده؛ تجربه‌ای که هر گوشه‌اش با یک غافلگیری تزیین شده است. اگر اهل ماجراجویی‌های دیوانه‌وار فانتزی هستید، این بازی را از دست ندهید. 

نظرات خود را در مورد پروژه‌های سازنده بازی Undertale با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده