// شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

در بازی Mass Effect: Andromeda شاهد بازگشت تمامی نژاد‌ های قدیمی نخواهیم بود

در بازی Mass Effect: Andromeda شاهد تمامی گونه یا نژاد‌های قدیمی سری بازی‌های Mass Effect نخواهیم بود.

هنوز تاریخ عرضه بازی Mass Effect: Andromeda مشخص نشده است، اما هر چه می‌گذرد خبر‌های زیادی پیرامون این بازی منتشر می‌شود. آخرین خبری که در مورد بازی Mass Effect: Andromeda منتشر شده حاکی از این است که تمامی گونه‌هایی که در سه گانه این بازی نقش داشتند، در بازی Mass Effect : Andromeda حضور نخواهند داشت، البته شاید در نسخه‌های بعدی بازی Mass Effect  این گونه‌ یا نژاد‌ها حضور داشته باشند.

مک والترز، مدیر نوع‌آوری بایو‌ور گفت:

به دلایلی تمامی نژاد‌های قبلی سری بازی‌های Mass Effect در بازی Mass Effect: Andromeda حضور نخواهند داشت، اما به شما قول می‌دهم در نسخه‌های بعدی این بازی دوباره این گونه‌ها را ملاقات خواهید کرد. البته گونه‌های جدیدی در نسخه جدید بازی دیده می‌شوند. یکی از نژاد‌هایی که به این بازی اضافه می‌شود Kett نام دارد. 

بایوور چندی پیش اعلام کرد که بازی Mass Effect: Andromeda یکی از شاهکار‌های این کمپانی به حساب می‌آید. همچنین اعلام کرد که نسخه‌های بعدی از سری بازی‌های Andromeda نیز منتشر می‌شود که شاید در قالب سه گانه نباشند.

همچنین ناشر بازی الکترونیک آرتز اعلام کرد که در مراسم The Game Awards که در تاریخ ۱۱ آذر ماه (اول دسامبر) برگزار می‌شود، تریلر گیم‌پلی بازی Mass Effect: Andromeda پخش می‌شود. در خبری دیگر صدا پیشه شخصیت‌های اصلی بازی Mass Effect: Andromeda مشخصی شدند.

 

 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده