// سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۳

تمامی مدل های یک ترابایتی ایکس باکس وان اس با ۵۰ دلار تخفیف به فروش می رسد

مایکروسافت به مدت محدودی مدل ایکس‌باکس وان اس‌ یک ترابایتی را با ۵۰ دلار تخفیف به فروش می‌رساند.

با وجود پیشنهاد‌های خوب برای ایکس‌باکس وان اس در روز جمعه سیاه یا همان Black Friday، اکنون علاقمندان به کنسول‌ ایکس‌باکس وان اس پیشنهادی ویژه را برای نسخه یک ترابایتی دریافت کرده‌اند. همانطور که پیش از این گزارش شده بود، تمامی خرده‌فروش‌های ایالات متحده تا روز ۲۳ نوامبر (سه آذر) نسخه یک ترابایتی ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس وان اس را با ۵۰ دلار تخفیف به فروش می‌رسانند. این کاهش،‌ برچسب قیمت ایکس‌باکس وان اس را به ۲۹۹ دلار تغییر می‌دهد؛ قیمتی که پیش از این برای مدل ۵۰۰ گیگابایتی تعیین شده بود. البته در رویداد Black Friday قیمت ایکس‌باکس وان اس ۵۰۰ گیگابایتی نیز به ۲۵۰ دلار کاهش خواهد یافت.

برخی از مدل‌های یک ترابایتی ویژه از کنسول ایکس‌باکس وان اس مانند نسخه نظامی سبز رنگ Battlefield 1 و همچنین باندل‌های Gears of War 4 ،Madden 17 و Halo در حال حاضر برای خرید در دسترس قرار دارند. برای مشاهده لیست کامل باندل‌های ایکس‌باکس وان اس می‌توانید به سایت مایکروسافت مراجعه کنید.

خرده‌فروشان از روز ۲۴ و ۲۵ نوامبر (چهار و پنج آذر) فروش باندل ۵۰۰ گیگابایتی Battlefield 1 و باندل‌های ایکس‌باکس وان اس مایکروسافت را با قیمت تنها ۲۵۰ دلار آغاز خواهند کرد. اگر چشم‌انتظار فروش دیجیتالی بازی‌ها هستید، اکنون می‌توانید فهرست برخی از بازی‌های بلک فرایدی را در ایکس‌باکس لایو در زومجی مشاهده کنید. با تغییر یا اعمال تخفیف‌های جدید در فروشگاه ایکس‌باکس لایو، ما نیز آنها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده