نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۲

پیوستن بازیگر مورتال کامبت به کیانو ریوز در فیلم John Wick 4

هیروکی سانادا، بازیگر نقش اسکورپیون در فیلم Mortal Kombat جدیدترین بازیگری است که به کیانو ریوز در فیلم John Wick 4 اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران قسمت چهارم فیلم John Wick اضافه شده است. هیروکی سانادا پس از توافق با لاینزگیت برای بازی در یک نقش نامشخص به جمع بازیگران فیلم John Wick 4 اضافه شده است. علاوه‌بر سانادا، پیش از این شاهد اضافه شدن رینا ساوایاما، دانی ین، بیل اسکاشگورد و شمیر اندرسون به جمع بازیگران فیلم John Wick: Chapter 4 بودیم که طبق انتظار کیانو ریوز برای بازی در نقش جان ویک در این فیلم باز خواهد گشت.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم John Wick: Chapter 4 قرار است از تابستان امسال آغاز شود و مراحل فیلم‌برداری فیلم در کشورهای مختلفی از جمله فرانسه، آلمان و ژاپن انجام خواهد شد. مانند سه قسمت اول فیلم جان ویک، چاد استاهلسکی برای کارگردانی فیلم John Wick 4 باز خواهد گشت. همچنین شی هیتن، نویسنده فیلمنامه فیلم King Arthur: Legend of the Sword و فیلم Army of the Dead به‌همراه مایکل فینچ، نویسنده فیلم American Assassin وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت جدید این فیلم اکشن را بر عهده خواهند داشت.

هیرویوکی سانادا در سریال Westworld

هیروکی سانادا طی این سال‌ها بیشتر برای بازی در آثاری چون فیلم The Last Samurai، فیلم Sunshine، فیلم Rush Hour 3، سریال Lost، فیلم The Wolverine، فیلم 47Ronin، فیلم Mr. Holmes، انیمیشن Minions، فیلم Avengers: Endgame و سریال Westworld شناخته می‌شود. از کارهای جدید سانادا می‌توان به بازی در نقش اسکورپیون در فیلم Mortal Kombat و بازی در فیلم Army of the Dead اشاره کرد. همچنین فیلم Bullet Train قرار است فیلم بعدی سانادا باشد که سال آینده اکران خواهد شد. علاوه‌براین، سانادا قرار است در سریال Shogun، مینی سریال جدید شبکه FX و هولو نیز حضور داشته باشد.

فیلم John Wick: Chapter 4 قرار است در تاریخ ۲۷ می ۲۰۲۲ (۶ خرداد ۱۴۰۱) روی پرده برود. همچنین فیلم John Wick 5 نیز در دست ساخت است که گفته می‌شود مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت چهارم و پنجم به‌صورت پشت سرهم انجام خواهد شد. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده