نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۱

انتشار اولین پوستر فیلم جدید Resident Evil

چد روک، بازیگر فیلم جدید Resident Evil اولین پوستر این ریبوت لایو اکشن را ازطریق اکانت توییتر خود با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته است.

در همان نگاه اول، می‌توان شباهت زیاد اولین پوستر فیلم رزیدنت اویل را با طرح روی جلد بازی Resident Evil 4 متوجه شد. در این تصویر، نمایی از یک محیط جنگلی با پس زمینه قرمز رنگ را مشاهده می‌کنیم که نام شماری از کاراکترهای فیلم روی آن نوشته شده است. البته جا دارد به این نکته نیز اشاره کنیم که این تصویر ازطریق حساب رسمی رزیدنت اویل یا Screen Gems منتشر نشده و طرفداران باید تا زمان تأیید منابع رسمی همچنان این پوستر را غیررسمی در نظر بگیرند. هرچند این پوستر از جوانب متعددی قطعی به نظر رسیده و طرفداران مجموعه ترسناک و اسطوره‌ای رزیدنت اویل را برای یک فیلم هیچان انگیز آماده می‌کند.

اولین پوستر فیلم رزیدنت اویل

از نکات قابل توجهی که می‌توان در خصوص این تصویر به آن اشاره کرد، طراحی بسیار خوب آن برای القای حال و هوای فیلم است. رنگ بندی نمای این پوستر به خوبی حس و حال یک فیلم ترسناک و اتفاقات پرهرج و مرج آن را به مخاطب ارائه می‌کند. از طرفی حک شدن نام کاراکترهای حاضر در این نسخه ریبوت شده، وعده‌ی یک اثر متفاوت در مقایسه با سایر فیلم‌های مجموعه Resident Evil را به طرفداران می‌دهد. اطلاعات زیادی در این پوستر به‌دست ما نمی‌رسد اما می‌تواند به خوبی طرفداران را برای آمادگی جهت اکران فیلم در سال جاری میلادی هیجان زده کند.

چد روک در این فیلم نقش ریچارد ایکن، از اعضای تیم S.T.A.R.S را برعهده دارد. کایا اسکودلاریو در نقش شخصیت کلیر ردفیلد، رابی آمل در نقش کریس ردفیلد، هانا جان کیمن در نقش جیل ولنتاین، آوان جوگیا در نقش لئون اس کندی، تام هاپر در نقش آلبرت وسکر و نیل مک‌دونو در نقش ویلیام بیرکین از دیگر بازیگرانی هستند که درکنار چد روک نقش آفرینی خواهند کرد. جوناس رابرتز مسئولیت نویسندگی و کارگردانی این اثر را برعهده داشته و رابرت کولزر تهیه کننده پروژه خواهد بود.

بازیگران فیلم رزیدنت اویل

درحالی که فیلم‌های قبلی مجموعه Resident Evil در اقتباس عناصر و المان‌های مجموعه بازی‌های کپکام بسیار سطحی و ناچیز عمل کردند، این ریبوت جدید قرار است بیش‌ازپیش به داستان‌های این مجموعه متعهد باشد. ظاهراً این فیلم اتفاقات دو قسمت اول بازی‌های رزیدنت اویل را پوشش داده و گروه بازیگران آن نیز این موضوع را تأیید می‌کند. فیلم‌های قبلی رزیدنت اویل، معمولاً حول محور شخصیت اصلی فیلم یعنی آلیس با بازی میلا یوویچ روایت می‌شدند اما ظاهراً در این قسمت روی اعضای گروه S.T.A.R.S تمرکز خواهد شد. طرفداران قدیمی بازی‌های رزیدنت اویل قطعاً از این اتفاق خوشحال می‌شوند و باید دید که نتیجه‌ی نهایی کار دقیقاً تا چه حد به داستان‌های اورجینال این مجموعه پایبند خواهد بود.

جوناس رابرتز، نویسنده و کارگردان در اینباره می‌گوید: «من می‌خواهم داستان فیلم جدید Resident Evil برای مخاطبان، هم‌ذات‌پندارانه باشد و تماشاگر امروز بتواند با آن ارتباط برقرار کند؛ داستانی که تا جای ممکن، باورپذیر می‌ماند.»

فیلم Resident Evil قرار است در تاریخ ۳ سپتامبر ۲۰۲۱ (۱۱ شهریور ۱۴۰۰) در سالن‌های سینما اکران شود. شما می‌توانید در ادامه نظرات خود را در این خصوص با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده