نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۶

تصاویر جدید فیلم مست عشق گریم فرزند مولانا را نشان می‌دهند

تصاویر جدید فیلم مست عشق به کارگردانی حسن فتحی با محوریت گریم بوراک توزکوپاران منتشر شده‌اند و در برخی از آن‌ها نیز، شخصیت پارسا پیروزفر به چشم می‌خورد.

فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی در دست تولید است. همانطور که احتمالا می‌دانید، داستان فیلم سینمایی «مست عشق» همزمان با دوران زیستن شمس تبریزی و مولانا روایت می‌شود. بازیگران این دو شخصیت نیز از افراد برجسته‌ی تیم بازیگری فیلم محسوب می‌شوند و با وجود اینکه سازندگان در اخبار اخیرِ فیلم مستقیما اشاره‌ای به محوریت شمس و مولانا در داستان نمی‌کنند، انتخاب پارسا پیروزفر و شهاب حسینی برای ایفای نقش مولانا و شمس، احتمال تمرکز فیلم روی این دو شخصیت را بالا می‌برد. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، تصاویر تازه‌ای از فیلم سینمایی «مست عشق» منتشر شده‌اند. محوریت این تصاویر رونمایی از گریم بوراک توزکوپاران است. وی در «مست عشق» وظیفه‌ی ایفای نقش سلطان ولد، فرزند بزرگ مولانا را برعهده خواهد داشت. در عکس‌های منتشر شده شاهد حضور پارسا پیروزفر نیز هستیم. شما می‌توانید عکس‌های مذکور را در زیر تماشا کنید.

مست عشق پارسا پیروفر

فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی با بازی بازیگرانی مانند شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، سلما ارگچ، هانده ارچل، بنسو سورال، بوراک توزکوپاران، بوران کوزوم و حسام منظور در حال ساخته شدن است. مدتی پیش اخباری مبنی بر حضور فیلم سینمایی «مست عشق» در جشنواره فیلم فجر به گوش می‌رسید که حسن فتحی رسما اعلام کرد در سال جاری قصدی برای حضور در جشنواره فیلم فجر ندارد. فیلم سینمایی «مست عشق» در کشور ترکیه جلوی دوربین رفته است. تاکنون خبری مبنی بر زمان پخش احتمالی این فیلم سینمایی به گوش نرسیده است.


منبع مست عشق
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده