// پنجشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۰

کارگردان‌ دو فیلم اول Iron Man تهیه کنندگی فیلم های Avengers: Infinity War را بر عهده گرفت

بر طبق اخبار منتشر شده جان فاورو، کارگردان اسبق فیلم‌های اول و دوم سری Iron Man، باری دیگر وارد جهان سینمایی مارول خواهد شد و تهیه‌کنندگی هر دو فیلم Avengers: Infinity War را بر عهده خواهد داشت. با زومجی همراه باشید.

جان فاورو در سال ۱۹۶۶ و در ایالت نیویورک متولد شد. وی فعالیت‌های هنری خود را با بازیگری و هنرنمایی در فیلم‌هایی و سریال‌هایی مانند Batman Forever، Friends و Seinfeld آغاز کرد و در عین حال مسئولیت‌های نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی را نیز بر عهده می‌گرفت. اما باید نقطه عطف فعالیت‌های او را ورود به جهان سینمایی مارول دانست. وی علاوه بر ایفای نقش «هپی هوگان» و تهیه‌کنندگی و کارگردانی دو فیلم Iron Man و Iron Man 2، تهیه‌کنندگی فیلم‌های Iron Man 3،  The Avengers و Avengers: Age of Ultron را بر عهده داشته است. حال با استناد به اخبار منتشر شده،  جان فاورو  تهیه‌کننده اجرایی فیلم‌های Avengers: Infinity War - Part I و Avengers: Infinity War - Part II نیز خواهد بود.جان فاورو در این رابطه در مصاحبه با وب‌سایت دیجیتال اسپای چنین گفته است:

من قرار است که سمت تهیه‌کننده اجرایی فیلم‌های Avengers را با برادران روسو برعهده بگیریم و نسبت به این کار بسیار هیجان زده هستم.

جان فاوریو جان فاورو

جان فاورو در ادامه می‌گوید که به دنبال فرصتی برای همکاری دوباره با مارول بوده است و اکنون که پروژه‌ای در دست ساخت ندارد، از فرصت پیش آمده بهترین بهره را خواهد برد. جان فاورو به این دلیل که قصد داشته است «چیزهای جدیدی» را تجربه کند، از سمت کارگردانی Iron Man 3 در سال ۲۰۱۳ کنار کشید و از این زمان به بعد تنها به تهیه‌کنندگی فیلم‌های مارول اکتفا کرده است. فیلم موردانتظار Avengers: Infinity War - Part I برای اکران در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.

جدیدترین محصول جان فاورو، فیلم The Jungle Book است که توانست در جدول باکس آفیس آمریکا عملکرد بسیار موفقی داشته باشد و در هفته اول اکران محلی بیش از نیمی از بودجه اختصاص یافته، فروش داشته است. جان فاورو علاوه بر تهیه‌کنندگی و کارگردانی این فیلم، صداپیشه شخصیت گراز کوتوله نیز بوده است.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده