// جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۹

نسخه ریمستر بلادبورن احتمالا یکی از بازی های پلی استیشن 5 خواهد بود

یک خرده‌فروشی شناخته‌شده که مدتی قبل تاریخ آغاز پیش‌فروش رسمی کنسول پلی‌استیشن 5 سونی را فاش کرده بود، حالا از نزدیک بودن زمان معرفی نسخه‌ی کاملا ریمسترشده‌ی بازی Bloodborne خبر داده است.

سونی با معرفی سرویس پلی‌استیشن پلاس کالکشن به گیمرها نشان داد که صرفا با داشتن اشتراک PS Plus و خرید پلی‌استیشن 5 به ۱۸ بازی مهم پلی‌استیشن 4 دسترسی خواهند داشت. یکی از این بازی‌ها هم «بلادبورن» است که ظاهرا نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 آن بدون هیچ مشکلی روی پلی‌استیشن 5 اجرا می‌شود. ولی درحالی‌که دیگر خبری از شایعات مرتبط با ریمستر «بلادبورن» نبود، فروشگاه Fnac برای چند ساعت ریمستر بازی Bloodborne را فهرست کرد و باعث شد مخاطبان فکر کنند که نسخه‌ بهبودیافته از بازی هم قرار است برای پلی‌استیشن 5 عرضه شود.

مطابق اطلاعات قرارگرفته در وب‌سایت این خرده‌فروش که البته همچنان شایعاتی بیش نیستند، نسخه‌ی جدید بازی Bloodborne از همه نظر ارتقا پیدا کرده است و برای نمونه برخلاف نسخه‌ی PS4 که روی نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه قفل شده بود، توانایی اجرا با فریم‌ریت‌های ۶۰ و ۱۲۰ را دارد. در نتیجه گویا سازندگان وقت و انرژی زیادی روی نسخه‌ی ریمستر بازی Bloodborne گذاشته‌اند و قصد دارند آن را جداگانه در نسل ۹ به فروش برسانند.

ریمیک بازی دیمنز سولز پلی استیشن 5 سونی و مبارز در برابر مجسمه بزرگ

خرده‌فروشی مورد بحث ادعا می‌کند که این نسخه از بازی Bloodborne در انحصار کنسولی پلی‌استیشن 5 قرار دارد و احتمالا پس از مدتی برای کامپیوترهای شخصی هم عرضه می‌شود. اما گیمرها هرگز نباید منتظر انتشار آن روی کنسول‌های دیگر باشند. با این اوصاف چه ریمستر «بلادبورن» عرضه شود و چه اطلاعات ارائه‌شده هرگز تبدیل به اخبار بازی رسمی نشوند، تعداد قابل توجهی از طرفداران سبک «سولزبورن» همیشه از شنیدن اخبار مرتبط با این بازی به وجد می‌آیند. زیرا به‌زودی نسخه‌ی کاملا بازسازی‌شده‌ی بازی Demon's Souls روی پلی‌استیشن 5 عرضه می‌شود؛ اثری که شرکت بلوپوینت گیمز و استودیو ژاپن سونی آن را خلق کرد و شرکت ژاپنی تاکید دارد که «هرگز روی هیچ پلتفرمی غیر از PS5 عرضه نمی‌شود».


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده