// دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱

بررسی نسخه کامپیوتر بازی Death Stranding از دید سایت‌های معتبر دنیا

ساعاتی پیش میانگین نمرات نسخه کامپیوتر بازی Death Stranding منتشر شد و توانست عملکرد بسیار خوبی را از خود به‌نمایش بگذارد.

Death Stranding را می‌توان یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های ویدیویی دانست که در سال ۲۰۱۹ به‌صورت انحصاری برای پلی ‌استیشن 4 عرضه شد و بازخوردهای خوبی را از سوی منتقدین کسب کرد. همچنین ازطرفی می‌توان آن یکی از بحث برانگیز‌ترین بازی‌های ویدیویی نسل هشتم هم دانست که اختلاف نظرهای مختلفی را میان هواداران هیدئو کوجیما، کارگردان دث استرندینگ، به‌وجود آورد. مدتی بعد از عرضه بازی، اعلام شد که Death Stranding در تابستان برای پی سی عرضه می‌شود.

بازی Death Stranding روایت‌گر داستان ساموئل پورتر بریجز با بازی نورمن ریداس است که وظیفه دارد تمامی نقاط آمریکا را به هم متصل کند. این در حالی است که جهان مرموز دث استرندینگ شامل موارد خطرناکی می‌شود که باعث شده تا سم پورتر در ماجراجویی خود چالش‌های مختلفی را تجربه کند. گیم‌پلی بازی نیازمند این است که بازیکنان مسیرهای طولانی‌ای را طی کرده و بارهای جمع‌آوری شده خود را به مقصد برساند. همچنین تیم سازنده نبردها و باس‌های مختلفی را هم برای کاربران تدارک دیده است. 

مقاله‌های مرتبط:

چند ساعت پیش نمرات نسخه PC بازی Death Stranding منتشر شد و در ادامه نگاهی به بعضی از بازخوردهای منتقدان بازی‌های ویدیویی خواهیم داشت. بازی دث استرندینگ فردا ۲۴ تیر ماه (۱۴ ژوئیه) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. دراین‌میان اشاره کنم که تنها میانگین نمرات متاکریتیک لحاظ شده است، زیرا در اوپن کریتیک میانگین نمرات یک بازی روی تمامی پلتفرم‌ها با یکدیگر ادغام می‌شود. 

Death Stranding

  • سازنده: کوجیما پروداکشنز
  • ناشر: ۵۰۵ گیمز
  • پلتفرم: کامپیوتر
  • سبک: اکشن

ارتباط کلیف و سم پورتر در بازی Death Stranding

گیم روولوشن: ۱۰۰ از ۱۰۰

دث استرندینگ اثری نیست که از سایر بازی‌های ویدیویی تقلید کرده باشد و برای همه‌ی کاربران هم ساخته نشده است. بااین‌حال یکی از بهترین تجربه‌های من در طول دوران گیمر بودنم به حساب می‌آید و با گذر زمان، بارها آن را تجربه خواهم کرد. 

هابی کنسولز: ۹۳ از ۱۰۰

دث استرندینگ جزو آن دسته از بازی‌هایی است که به‌ندرت شاهدشان خواهیم بود. هیدئو کوجیما با خلق این بازی نشان داد که یک داستان‌سرای بسیار خوب است و می‌تواند گیم‌پلی‌ای روان و اعتیادآور را در اختیار کاربران قرار دهد. شاید این اثر برای تمامی بازیکنان نباشد، اما جزو آن دسته از بازی‌هایی است که یک بار در زندگی‌تان آن را تجربه خواهید کرد.

ویندوز سنترال: ۹۰ از ۱۰۰

به‌لطف پلتفرم پی سی و بهبودهای گرافیکی که روی Death Stranding انجام شده، می‌توان آن را یک نسخه Definitive برای بازی دانست که در سال ۲۰۱۹ روی PS4 عرضه شده است. همچنین عجیب و غریب بودن بازی بیش از هر زمان دیگری به چشم می‌آید. 

اسکرین رنت: ۹۰ از ۱۰۰

دث استرندینگ جزو آن دسته از بازی‌هایی است که همه‌ی کاربرها باید آن را تجربه کنند؛ حتی اشخاصی که قادر به تمام کردن بازی نخواهند بود. داشتن یک کامپیوتر خوب، موردی است که این تجربه را بسیار هیجان‌انگیزتر از قبل می‌کند. 

AOTF: نمره ۸۰ از ۱۰۰

به‌لطف سخت‌افزار کامپیوتر و رزولوشن 4K و ۶۰ فریم بر ثانیه بودن Death Stranding، این بازی تجربه‌ی بهتری را ارائه می‌دهد. در سایر بخش‌ها هم بازی عملکرد مشابهی با پلی‌استیشن 4 دارد که یک تجربه شگفت‌انگیز است.

میانگین متاکریتیک Death Stranding


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده