نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

دنباله فیلم Scary Stories to Tell in the Dark در دست ساخت است

پارامونت و eOne در حال ساخت دنباله فیلم Scary Stories to Tell in the Dark براساس داستانی از گیرمو دل تورو هستند.

سال گذشته بود که فیلم Scary Stories to Tell in the Dark (داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی) روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۱۰۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله این فیلم ترسناک در دست ساخت است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، شرکت پارامونت پیکچرز تصمیم به همکاری با استودیو eOne برای تولید دنباله فیلم Scary Stories to Tell in the Dark گرفته که آندره اوردال، کارگردان قسمت اول برای کارگردانی قسمت دوم این فیلم ترسناک نیز باز خواهد گشت. بااین‌حال، قسمت دوم این فیلم لزوما قرار نیست براساس بیشتر داستان‌های کوتاه الوین شوارتز باشد و دنباله این فیلم قرار است براساس داستانی از گیرمو دل تورو که برای کارگردانی فیلم The Shape of Water (شکل آب) ۲ جایزه اسکار دریافت کرده بود، تولید و منتشر شود.

فیلم Scary Stories to Tell in the Dark

دل تورو به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم Scary Stories to Tell in the Dark 2 نیز باز خواهد گشت. دنیل و کوین هیگمن که پیش از این نوشتن فیلمنامه قسمت اول را بر عهده داشته و همچنین سابقه نوشتن فیلمنامه انیمیشن The Lego Movie (فیلم لگو) را نیز در کارنامه خود داشته‌اند، وظیفه نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Scary Stories to Tell in the Dark را نیز بر عهده دارند. در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اتفاقات قسمت دوم این فیلم ترسناک در دسترس نیست، اما قسمت اول این فیلم با درجه سنی PG-13 تولید شده بود و کتاب‌های آن نیز برای کودکان نوشته شده بودند و بنابراین نباید انتظار فیلم خیلی ترسناکی داشته باشیم. هنوز تاریخی برای اکران دنباله فیلم Scary Stories to Tell in the Dark نیز اعلام نشده است.

با توجه به بودجه ساخت ۲۵ میلیون دلاری و فروش ۱۰۵ میلیون دلاری فیلم Scary Stories to Tell in the Dark، این فیلم ترسناک به موفقیت خوبی در گیشه دست پیدا کرد که پس از اینکه شرکت CBS Films با Viacom که پارامونت یکی از زیر مجموعه‌های آن است، ادغام شد، حال پارامونت که فیلم‌های ترسناک با بودجه پایین متعددی را در برنامه ساخت دارد، تصمیم به ساخت دنباله فیلم «داستان‌ های ترسناک برای گفتن در تاریکی» گرفته است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده