نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۹

بازسازی فیلم The Night of the Hunter در دست ساخت است

شرکت یونیورسال در حال ساخت بازسازی فیلم The Night of the Hunter است و یک نویسنده برای نوشتن فیلمنامه این فیلم استخدام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت یونیورسال پیکچرز در حال ساخت یک بازسازی دیگر است. طبق خبرهای منتشر شده، یونیورسال در حال ساخت بازسازی فیلم The Night of the Hunter (شب شکارچی) است که فیلم اصلی در سال ۱۹۵۵ منتشر شد و اقتباسی از رمانی به همین نام اثر دیویس گراب بوده است. متیو ارتن، نویسنده فیلم Operation Finale (عملیات نهایی)، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده خواهد داشت، اما در حال حاضر اطلاعات کمی از این پروژه در دسترس است. بااین‌حال، انتظار می‌رود که فیلم یک اقتباس امروزی از منبع اصلی آن باشد تا اینکه اتفاقات آن در یک دوره زمانی دیگر رخ دهد. فیلم The Night of the Hunter داستان یک واعظ مذهبی و قاتل را دنبال می‌کند که با یک بیوه برای اینکه محل ۱۰ هزار دلاری که شوهرش سرقت و آن را پنهان کرده، پیدا کند، ازدواج کرده است.

فرزندان این بیوه که ظاهرا از محل اختفای پول با خبر هستند، تمایلی ندارند که بگویند پدر آن‌ها این پول‌ها را کجا پنهان کرده است و در ادامه این مرد روش‌های شوم‌تری را برای یافتن پول‌ها ترسیم می‌کند. فیلم The Night of the Hunter به‌کارگردانی چارلز لوتن و با بازی رابرت میچام در سال ۱۹۵۵ اکران شد و با تحسین منتقدان مواجه شد. ایمی پاسکال و پیتر گدرز نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در بازسازی این فیلم حضور خواهند داشت. اگرچه تمامی تولیدات سراسر جهان تعطیل شده، اما استودیوها همچنان در حال اضافه کردن پروژه‌های جدید است؛ به ویژه زمانی که نویسندگان و کارگردانان آماده توسعه یک IP می‌شوند.

ارتن با اینکه بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم Operation Finale شناخته می‌شود، اما سابقه فیلم Battle of Britain (نبرد بریتانیا) را نیز در کارنامه خود داشته و در حال حاضر روی فیلمنامه فیلم Knights (شوالیه‌ها) که یک فیلم لایو اکشن برای دیزنی پلاس است، کار می‌کند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم The Night of the Hunter از جمله کارگردان، بازیگران و غیره در دسترس نیست. 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده