// یکشنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Football Manager 2020 Mobile؛ یک مدیریت فوتبال جذاب

Football Manager 2020 Mobile یک شبیه‌ساز مدیریت فوتبال است که حالت‌ها و قابلیت‌‌های زیادی در خود دارد و می‌توانید با استفاده از تیم‌های معروف دنیا یا ساخت یک تیم جدید به بازی کردن بپردازید.

بازی‌های شبیه‌ ساز از سبک‌های منحصربه‌فرد هستند که مخاطب‌های خاصی دارند. این بازی‌ها به خاطر روش مخصوص خودشان سبک‌های دیگری را هم خود جای داده‌اند. به‌عنوان مثال شبیه‌ساز جنگی، شبیه‌ساز زندگی، شبیه‌ساز اتومبیل‌رانی از این دسته بازی‌ها هستند. سری بازی ARMA را می‌توان شبیه‌ساز جنگی دانست که به تک تک جزییات یک جنگ واقعی در آن پرداخته شده است یا بازی Gran Turismo Sport یک شبیه‌ساز اتومبیل‌رانی بسیار دقیق و با شخصی ساز‌های زیاد، که حتی برخی از بازیکن‌های واقعی این مسابقات از این بازی به‌عنوان  تمرین‌های خود استفاده می‌کنند.

یکی از بازی‌های شبیه‌ساز بسیار محبوب که تقریبا همه گیمر‌ها حداقل یکبار آن را تجربه کرده‌اند بازی‌های فوتبال است. سری بازی Fifa را می‌توان محبوب‌ترین شبیه‌ساز فوتبال دانست، که با تعداد بسیار زیاد لایسنس‌ تیم‌ها و ورزشگاه‌های محبوب دنیا و شبیه‌ساز دقیق حرکات و تکنیک بازیکن‌ها هر ساله یک شبیه‌ساز دقیق‌تر را منتشر می‌کند. نوع دیگری از بازی‌های شبیه‌ساز فوتبال مدیریت آن در نقش مربی است به‌طوری‌که باید یک تیم فوتبال را از همه جنبه‌ها مدیریت و برای مسابقات تیم را آماده کنید. 9PM Football Managers یکی بازی‌های مدیریت فوتبال است که مسئولیت یک باشگاه فوتبال را بر عهده دارید. بازی اندروید و آیفون Football Manager 2020 Mobile یک شبیه‌ساز فوتبال است که در نقش یک سرمربی باید تیم خود را برای مسابقات آماده کنید، که در ادامه زومجی به معرفی آن می‌پردازیم.

Football Manager 2020 Mobile

بازی در کل به سه حالت Career، Challeneg و My Club خلاصه می‌شود.

نسخه جدید سری بازی Football Manager Mobile برای سال ۲۰۲۰ منتشر شده است، که یک تجربه کاملا تکنیکی است و شما ابدا گیم‌پلی خاصی را تجربه نخواهید کرد و صرفا باید تیم خود را مدیریت کنید. بازی در کل به سه حالت Career ،Challeneg و My Club خلاصه می‌شود. در بخش Career شما نقش سرمربی یک تیم را بر عهده می‌گیرید و باید تیم خود را مدیریت کنید. شما در این بخش به‌عنوان مربی باید تمرین‌ها، تکنیک‌ها، چینش تیم‌ و دیگر موارد را انجام دهید. در بخش Challeneg برخلاف بخش Career که از یک تیم دسته پایین و با بازیکن‌هایی ناشناس استفاده می‌کردید، می‌توانید از یک تیم شناخته شده و بازیکن‌های واقعی بهره ببرید. در این بخش نیز باید به مدیریت تیم بپردازید و باتوجه‌به نتایج تاکتیک‌های خود را تغییر دهید. در آخرین بخش یعنی My Club که شاید جالب‌ترین بخش بازی باشد باید باشگاه شخصی خود را تاسیس کنید و وارد مسابقه‌ها بشوید. در این بخش باید علاوه‌بر نام تیم اسم بازیکن‌ها براساس موقعیت‌های دلخواه بسازید. در Football Manager Mobile به همه نکات از قبیل از آب‌وهوا گرفته تا کارت‌های زرد و قرمز و از همه جالب‌تر سیستم کمک داور VAR که در استفاده شده است.

گیم‌پلی بازی شاید برای یک گیمری که همیشه دنبال هیجان و رقابت است به هیچ عنوان جذاب نباشد. شما با انتخاب هر یک از بخش‌های اشاره شده وارد یک پنل مدیریتی می‌شوید. این پنل شامل، پیام‌ها، صفحه شخصی سرمربی، برنامه مسابقات، مدیریت تیم که خود این نیز شامل مواردی مانند، تمرین تیم، تکنیک‌ها است؛ البته بسته به بخشی که انتخابی موارد بیشتر یا کمتر نیز وجود دارد. در بخش مدیریت تیم می‌توانید با انتخاب گزینه تمرین بازیکن‌های خود را برای مسابقات آینده آماده کنید یا با انتخاب ترکیب بهترین سیستم را چیده و بازیکن‌های مدنظر را در پست‌های مرتبط قرار دهید. زمانی‌که وارد مسابقه‌ای می‌شوید می‌توانید بازیکن‌های اصلی را انتخاب و برخی را نیمکت نشین کنید و هر زمان نیاز بود در حین مسابقه جابه‌جایی ها را انجام دهید. بین دو نیمه و حتی در حین بازی می‌توانید  بازیکن‌های خود را تعویض کنید یا ترکیب را تغییر دهید. در قسمت برنامه مسابقات همان‌طور که مشخص است برنامه تمام مسابقات و جام در آن وجود دارد و باید استراتژی‌های لازم را پیاده‌سازی کنید.

Football Manager 2020 Mobile

گرافیک بازی باتوجه‌به رابط کاربری آن خوب کار شده است ولی نباید انتظار زیادی از آن داشت. موسیقی خاصی برای این بازی ساخته نشده است و این موضوع به یکی از ضعف‌های بازی تبدیل شده است؛ البته شاید به خاطر نوع بازی اینگونه باشد ولی اگر موسیقی آرام و ساده‌ای پخش می‌شد بازی جذابیت بهتری پیدا می‌کرد. البته بازی خالی از موسیقی نیست و در بعضی موارد موزیک کوتاهی به گوش می‌رسد. Football Manager 2020 Mobile یک بازی مدیریتی فوتبال بسیار حرفه‌ای است که به کسانی که به فوتبال و همینطور مربی گری علاقه دارند پیشنهاد می‌شود. بعضی اوقات در حین بازی به بحران‌های مثل بازیکن‌های مصدوم برمی‌خورید؛ درحالی‌که در مسابقه‌های بعدی باید روبه‌روی تیم‌های قدرتمند قرار بگیرید.

در آخر بازی Football Manager 2020 Mobile برای اندروید و iOS عرضه شده‌ است و می‌توانید از لینک‌های زیر دانلود و آن را تجربه کنید.

دانلود بازی Football Manager 2020 Mobile

قیمت روز گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های مختلف نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی و قیمت انواع برندهای گوشی نظیر  قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت ایفون در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده