نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱

لایسنس رسمی باشگاه‌های ریورپلاته و بوکاجونیورز به‌زودی به FIFA 20 اضافه می‌شوند

الکترونیک آرتز طی ماه جاری مسابقات کوپا لیبرتادورس آمریکای جنوبی را به بازی FIFA 20 اضافه خواهد کرد. همچنین یک سری باشگاه‌های لایسنس شده‌ی جدید نیز به بازی افزوده می‌شوند.

رقابت‌های کوپا لیبرتادورس از سوم مارس (۱۳ اسفند) و از طریق یک آپدیت محتوای رایگان برای نسخه‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی FIFA 20 منتشر خواهد شد. حجم این آپدیت برای پلی‌استیشن 4 حدود ۴.۸ گیگ و برای ایکس‌باکس وان حدود ۵.۵ گیگابایت خواهد بود. هنوز خبری در رابطه با انتشار این به‌روزرسانی برای نسخه نینتندو سوییچ بازی فیفا 20 منتشر نشده است. لذا به‌نظر می‌رسد که کاربران کنسول نینتندو، یکی دیگر از بسته‌های الحاقی این بازی را از دست خواهند داد.

FIFA 20 بعد از نصب این آپدیت، حالت جدید «Libertadores Tournament» را در منوی خود اضافه خواهد کرد. بازیکنان می‌توانند با ورود به این بخش، به تیم‌های پرطرفداری مانند ریور پلاته، بوکاجونیورز و فلامینگو، از مرحله گروهی تا فینال رقابت‌های قهرمانی آمریکای جنوبی دسترسی داشته باشند.

FIFA 20

آپدیت جدید FIFA 20، دو استادیوم جدید را نیز به بازی اضافه خواهد کرد

شما می‌توانید در بخش Kick Off این بازی نیز تورنمنت‌های Libertadores ،Sudamericana و رقابت‌های دوجانبه‌ی Recopa را تجربه کنید. بخش کریر مود (Career Mode) نیز با دانلود این آپدیت هرسه تورنمنت را به مجموعه‌ی خود اضافه خواهد کرد که این اتفاق به معنای اضافه شدن ساختار معتبر این رقابت‌ها و گفتگوهای خبری قبل بازی نیز خواهد بود. EA Sports اعلام کرده که بیش از ۵۰۰ بازیکن جدید در کنار محتوای مربوط به مضامین رقابت‌های لیبرتادورس به بخش FUT (فیفا آلتیمیت تیم) افزوده خواهد شد.

دانلود از آپارات

۲۸ تیمی که به‌صورت مستقیم به مرحله گروهی رقابت‌های واقعی لیبرتادورس در سال ۲۰۲۰ صعود کرده‌اند، در کنار چهار باشگاه دیگر که به‌صورت اتفاقی از میان تیم‌های حاضر در لیگ‌های آمریکای جنوبی FIFA 20 به این جمع افزوده می‌شوند، از تاریخ سوم مارس به بخش «Tournament Mode» اضافه خواهند شد. چهار تیم باقی مانده که در واقعیت به‌صورت پلی‌آف به مرحله گروهی صعود می‌کنند نیز در آپدیت بعدی FIFA 20 اضافه خواهند شد. بعد از انتشار این آپدیت، رقابت‌های لیبرتادورس ۲۰۲۰ از ۳۲ تیم شرکت کننده در مرحله‌ی گروهی این تورنمنت تشکیل خواهد شد.

بوکاجونیورز و ریورپلاته دو تیم رقیب و پرطرفدار آرژانتینی هستند که در این رقابت‌ها حضور داشته و جذابیت‌های آن را دوچندان کرده‌اند. با این‌که این دو تیم در نسخه‌ی فعلی بازی FIFA 20 به‌صورت رسمی لایسنس نشده‌اند، اما در قابل دو تیم غیررسمی و با نام‌های «Núñez» و «Buenos Aires» حضور دارند. بازی فیفا 20، حالا و با ارائه‌ی این به‌روزرسانی می‌تواند یکی از پربیننده‌ترین بازی‌های جهان، موسوم به سوپرکلاسیکو (Superclásico) را در بخش Kick Off و حالت مستقل Libertadores با اسامی، چهره‌ها و لباس‌های معتبر بازیکنان، بازسازی کند. البته نام و لوگوی باشگاه‌ها در قسمت‌های کریر مود، حالت معمولی Kick Off و Ultimate Team همچنان به‌صورت پیشفرض باقی خواهد ماند.

FIFA 20

باشگاه‌های کنفدراسیون CONMEBOL چهره‌ی ۷۶ بازیکن جدید را به FIFA 20 اضافه خواهند کرد

همچنین با دانلود این به‌روزرسانی، تیم‌ها و بازیکنان لیگ کشور برزیل نیز به‌صورت کاملاً معتبر و با لباس‌ها و لوگوهای رسمی در بخش‌های Kick Off، کریر مود و Libertadores Tournament Mode قابل دسترسی خواهند بود، اما نام بازیکنان و چهره‌های آن‌ها همچنان به‌صورت غیر واقعی باقی خواهد ماند. براساس اعلام EA، بازیکنان لیگ برزیل همچنان در بخش FUT حضور نخواهند داشت. سایر تیم‌هایی که از کشورهای کنفدراسیون CONMEBOL در محتوای این آپدیت حضور دارند، همگی با نام‌ها و مشخصات رسمی در قسمت‌های Kick-Off و سایر تورنمنت‌ها حاضر خواهند بود.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده