// چهار شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰

تام هاردی و ماهرشالا علی در فیلمی جنایی همبازی می‌شوند

تام هاردی و ماهرشالا علی در فیلم جنایی مهیج جدید کری فوکوناگا با نام 77Blackout بازی خواهند کرد.

بنابر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، رسانه ددلاین گزارش داد که تام هاردی و ماهرشالا علی در فیلم جدید و جنایی 77Blackout به کارگردانی کری فوکوناگا به نقش‌آفرینی خواهند پرداخت. این فیلم توسط فرانک جان هیوز نوشته شده و فوکوناگا هم وظيفه بازبینی آن را برعهده داشت. این فیلم که فعلا تاریخ تولید و اکران مشخصی ندارد، از حالا نگاه‌های زیادی را به خود جلب کرده است و در جشنواره کن برای فروش به خریداران بین‌المللی معرفی می‌شود.

فیلم 77Blackout به‌عنوان یک فیلم «هیجان‌انگیز-جنایی» توصیف می‌شود. داستان این فیلم در طی یک شب در سال ۱۹۷۷ اتفاق می‌افتد؛ زمانی‌که پنج افسر سرکش پلیس، نقشه سرقت از سه پایگاه جنایتکاران نیویورک در یک شب را طرح‌ریزی می‌کنند، اما به‌طور ناگهانی شهر نیویورک در خاموشی فرو می‌رود و داستان وارد مسیر جدیدی می‌شود. سال‌ها کار زیاد و بیش از حد با دستمزد کم، هر یک از آن‌ها را مجبور کرده است تا در مقابل اصول اخلاقی بایستند.

فوکوناگا که به‌خاطر ساخت فصل اول سریال True Detective (کارآگاه حقیقی) شناخته می‌شود، درحالی‌ فیلم جدید خود را خواهد ساخت که آخرین پروژه‌ی او به سال ۲۰۲۱ و کارگردانی فیلم No time to die با بازی دنیل کریگ برمی‌گردد. ماهرشالا علی، برنده دو جایزه اسکار برای فیلم‌های Moonlight و Green Book و تام هاردی، نامزد جایزه اسکار برای فیلم The Revenant، برای اولین‌بار در فیلم 77Blackout با یکدیگر هم‌بازی خواهند شد.

فیلم بعدی تام هاردی یعنی The Bikeriders (موتورسواران) در تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۳ (۲۱ ژوئن ۲۰۲۴) اکران خواهد شد. او هم‌اکنون مشغول تولید سومین فیلم ونوم با نام Venom: The Last Dance است که برای اکران در تاریخ ۴ آبان ۱۴۰۳ (۲۵ اکتبر ۲۰۲۵) در نظر گرفته شده است. ماهرشالا علی هم به‌تازگی در فیلم Leave the World Behind به نقش‌آفرینی پرداخت و در آینده‌ای نزدیک ایفاگر نقش بلید در دنیای سینمایی مارول خواهد بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده