نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۳

مسابقات Copa Libertadores به فیفا 20 اضافه خواهد شد

در ماه مارس ۲۰۲۰، مسابقات Copa Libertadores به‌صورت انحصاری از طریق بازی فیفا 20 در دسترس خواهند بود. 

مسابقات کوپا لیبرتادورس بزرگ‌ترین و معتبر‌ترین مسابقات باشگاهی در آمریکای جنوبی به‌حساب می‌آید که تیم‌های باشگاهی از کشور‌های مختلف این منطقه شامل برزیل، آرژانتین، اروگوئه و... در آن با یکدیگر وارد رقابت می‌شوند. طبق جدید‌ترین اخبار بازی منتشر‌شده، الکترونیک آرتز امسال مجوز شبیه‌سازی فصل جدید این مسابقات در بازی فیفا 20 را به‌دست آورده و بدین ترتیب در ماه مارس ۲۰۲۰ (اسفند ۹۸/فروردین ۹۹) شاهد اضافه شدن این رویداد باشگاهی به بازی FIFA 20 خواهیم بود. 

طبق اعلام EA، آپدیتی که این مسابقات را به بازی اضافه می‌کند برای نسخه پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی منتشر خواهد شد و نکته جالب اینکه در خبر رسمی منتشر‌شده توسط سازندگان اشاره‌ای به نسخه سوییچ بازی نشده است. این آپدیت تیم‌های مختلفی از برزیل، آرژانتین، اروگوئه، پرو، شیلی، اکوادور، پاراگوئه و چند کشور دیگر را به بازی اضافه خواهد کرد که از جمله این تیم‌ها می‌توان به بوکا جونیورز، ریور پلاته، فلامنگو، کورینتیانس، ایندیپندنته و کولو کولو اشاره کرد. 

همچنین با توجه به کاری که سال گذشته EA در رابطه با فیفا 19 انجام داده بود، انتظار می‌رود که حال و هوای مسابقات لیبرتادورس هم در این آپدیت شبیه‌سازی شود و شاید حتی محتویاتی با محوریت آن در بخش آلتیمیت تیم هم در دسترس قرار بگیرد که البته فعلا اشاره‌ای به آن نشده است. 


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده