نویسنده: Mehdi Rh
// یکشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Cultist Simulator؛ رهبر فرقه خود باشید!

بازی Cultist Simulator یک بازی کارتی جذاب و خلاقانه است که شما را به رهبری فرقه خود دعوت می‌کند و در طول بازی سرگرم نگه می‌دارد.

بازی اندروید و ایفون Cultist Simulator، اثر استودیو Weather Factory و Playdigious است که تاکنون بازی‌های زیادی را توسعه نداده‌اند و به‌نوعی Cultist Simulator اولین بازی بزرگ آن‌ها به شمار می‌رود. این بازی علاوه ‌بر پلتفرم‌های موبایل، برای سیستم‌عامل‌های ویندوز و مکینتاش هم عرضه شده است.

شما در بازی، نقش رهبر فرقه خود را بر عهده می‌گیرید که باید با کارهایی که انجام می‌دهید آن را گسترش دهید و مانع نابودی فرقه یا حتی از بین رفتن خود شوید. سبک بازی هم از نوع بازی‌های کارتی است که با خلاقیت و تنوع، خود را از بازی‌های کارتی دیگر متمایز می‌کند. همچنین Cultist Simulator برای گیمرها چالش‌های زیاد و جذابی در نظر گرفته که می‌تواند آن‌ها را حسابی سرگرم نگه دارد.

Cultist Simulator

بعد از شروع بازی بلافاصله و بدون هیچ آموزش خاصی در محیط اصلی قرار می‌گیرید و کارتی را که کارت اشتغال نام دارد، مشاهده می‌کنید. همچنین قسمتی هم به‌نام Work در بازی وجود دارد که پس از کمی توجه به محیط بازی، متوجه می‌شوید که باید کارت اشتغال خود را در قسمت Work قرار دهید.

هدف از بازی‌، توسعه کارت‌ها و قسمت‌های مختلف و پیدا کردن توانایی‌های جدید برای گسترش فرقه شما است

پس از اینکه تایمر مخصوص این بخش به پایان رسید، صاحب مقداری پول می‌شوید و کارت خود را پس می‌گیرید. سیستم بازی به همین روش سعی دارد به شما توضیح دهد که می‌توانید با کارت‌هایی که در اختیار دارید کسب درآمد کنید و کارت‌های خود را در بازی افزایش دهید. به همین ترتیب با توسعه دادن کارت‌ها، بخش‌های جدید هم در بازی آزاد می‌شوند و به سبب آن‌ها می‌توانید فرقه خود را در بازی توسعه دهید و پیروان بیشتری کسب کنید. درواقع هدف از بازی، توسعه کارت‌ها و قسمت‌های مختلف و پیدا کردن توانایی‌های جدید برای گسترش فرقه است تا بتوانید پیروان خود را افزایش دهید.

Cultist Simulator

در ابتدا شاید کنترل و توسعه فرقه در بازی کار سختی نباشد اما هرچه در بازی پیشرفت می‌کنید با چالش‌های زیادی مواجه می‌شوید و کنترل کارت‌ها و برقرار کردن یک تعادل بین آن‌ها به کاری دشوار تبدیل می‌شود. با اینکه در ابتدای بازی آموزش خاصی در رابطه با گیم‌پلی و کنترل کارت‌ها داده نمی‌شود، اما قسمتی برای آموزش و مطالعه موارد مورد نیاز در بازی تعبیه شده است. قسمت آموزشی هم با اینکه می‌تواند بعضی‌ها را گیج کند، اما در نوع خود جذاب و خلاقانه است و سعی می‌کند اطلاعاتی را که برای پیش‌روی در بازی نیاز دارید، در اختیارتان قرار دهد. در قسمت آموزشی کتابی را مشاهده می‌کنید که همانند بازی، فضای مرموزی دارد و در آن راهنمایی‌های لازم برای آشنایی شما با کارت‌های بازی و موارد استفاده هرکدام در قالبی خلاقانه، را شرح داده شده است.

Cultist Simulator

محیط Cultist Simulator و کارت‌های آن هم بسیار چالش برانگیز‌ هستند و حتی بعضی از این کارت‌ها می‌توانند بازیکن را به کام مرگ یا دام پلیس بیاندازد! در این صورت باید بازی را از ابتدا و بدون کارت‌های قبلی ادامه دهید. البته این تکرار بازی و اجبار به شروع دوباره، خسته کننده نیست و هربار می‌توانند باتوجه‌به تجربه‌های قبلی شما در بازی، با هم متفاوت باشند.

کارت‌های بازی تنوع زیادی دارند که نحوه استفاده از هر کدام به شما بستگی دارد. در واقع این شما هستید که با انتخاب‌هایتان، داستان بازی را پیش می‌برید

کارت‌های بازی تنوع زیادی دارند که نحوه استفاده از هر کدام به شما بستگی دارد. در واقع این شما هستید که با انتخاب‌هایتان، داستان بازی را پیش می‌برید. مثلا می‌توانید کارت پول خود را در قسمتی که دوست دارید سرمایه گذاری کنید و بخش‌های مورد علاقه خود را توسعه دهید. علاوه‌‌بر قسمت آموزشی بازی، برای قسمت‌های کاری دیگر هم توضیحاتی برای تصمیم گیری بهتر وجود دارد تا بتوانید راحت‌تر تصمیم‌گیری کنید و از روند هیجان‌انگیز بازی جا نمانید. توسعه کارت‌ها و آماده شدن درخواست‌های شما، با توجه به هر قسمت کاری می‌تواند زمان مخصوص به خود را داشته باشد که معمولا سیستم بازی در این بخش، شما را خیلی معطل نگه نمی‌دارد. طراحی محیط‌های بازی و گرافیک هنری آن هم ترکیب جالبی با موسیقی متن بازی از آب درآمده و یک حس مرموز و مبهم را در شما ایجاد می‌کند. این حس در طول بازی با شما همراه است و هیجان و اشتیاق خاصی برای درگیر کردنتان با بازی دارد.

Cultist Simulator

 به‌طور کلی بازی Cultist Simulator با خلاقیت‌ و سبک خاص خود می‌تواند گیمر‌ها را ساعت‌ها سرگرم و آن‌ها را با چالش‌های بسیار خود درگیر کند. اگر به سری بازی‌های کارتی علاقه‌مند هستید و به‌دنبال یک بازی متفاوت در این سبک می‌گردید، بازی Cultist Simulator می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. درکنار دانلود بازی می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید زومجی، فهرست کاملی را از بهترین بازی‌ها مشاهده کنید. 

دانلود بازی Cultist Simulator

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت روز گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده