نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۰

اولین تریلر انیمیشن سریالی Animaniacs منتشر شد

اولین تریلر از بازسازی انیمیشن سریالی Animaniacs یا همان «یاکو و واکو» که به تهیه‌کنندگی استیون اسپیلبرگ و برای شبکه هولو ساخته می‌شود، منتشر شد.

بالاخره انتظار علاقه‌مندان به انیمیشن‌های کلاسیک به پایان رسید و تریلر رسمی انیمیشن سریالی Animaniacs به‌وسیله شبکه هولو (Hulu) منتشر شد. ۲۲ سال از زمانی که آخرین اپیزود این سریال پخش شد می‌گذرد و با توجه به چیزی که در تریلر منتشر شده دیدیم، سه شخصیت اصلی مجموعه یعنی «یاکو»، «واکو» و «دات» هم کاملا متوجه این گذشت زمان هستند. در بخشی از تریلر مربوطه می‌بینیم که یاکو فریاد می‌زند: «ما اتفاقات زیادی را از دست داده‌ایم» که منظورش پدیده‌هایی مثل اینستاگرام، هویت‌های مجازی جعلی و حتی بیانسه هستند که در همین تریلر به آنها نیز اشاره می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

اگر انیمیشن Animaniacs که در دهه ۹۰ میلادی پخش می‌شد را دیده باشید، حتما می‌توانید حدس بزنید که سریال بازسازی شده جدید، چه ویژگی‌هایی خواهد داشت. اپیزودهای مختلف این انیمیشن، پر از شوخی‌ها بامزه و کوتاهی بودند که پشت سر هم بیان می‌شدند. در واقع هر اپیزود، شبیه یک برنامه رنگارنگ بود که از دو یا سه بخش کوتاه‌تر تشکیل می‌شد. در هر کدام از این بخش‌ها، شخصیت‌های مختلفی حضور داشتند و با تکه‌کلام‌های خنده‌دارشان، لحظات بامزه‌ای را رقم می‌زدند. موسیقی‌های شاد، بذله‌گویی شخصیت‌ها و شوخی‌های بعضا بزرگسالانه، سه ویژگی اصلی انیمیشن Animaniacs بودند که احتمالا در نسخه بازسازی شده هم شاهد آنها خواهیم بود.

اجازه بدهید کمی بیشتر درباره تریلر صحبت کنیم. در ابتدای تریلر می‌بینیم که یاکو خیلی جدی درباره نسخه‌های ریبوت یا بازسازی مجموعه‌های مختلف در هالیوود صحبت می‌‌کند و به این قضیه ایراد می‌گیرد. دو یا سه ثانیه بعد، نمای دوربین بازتر می‌شود و سه شخصیت اصلی را می‌بینیم که لباس‌های تبلیغاتی شبکه هولو را به تن دارند و چک قرارداد جدیدشان با این شبکه برای ساخته شدن نسخه ریبوت Animaniacs را دریافت می‌کنند! در ادامه تریلر شاهد اتفاقات و شوخی‌های پرتعداد و پراکنده‌ای هستیم که دقیقا به سبک اپیزودهای کلاسیک Animaniacs طراحی شده‌اند. استفاده از موسیقی نسخه اصلی، خشونت اسلپ‌استیکی، جک‌های هالیوودی و ارجاعات زیاد به فیلم‌ها، همگی جزو مواردی هستند که از Animaniacs انتظار داریم، اما این بار، برای سال ۲۰۲۰ آپدیت شده‌اند. حتی در بخشی از تریلر، شاهد بازگشت دو شخصیت «پینکی» و «برین» هستیم که دوباره می‌‌خواهند دنیا را تصاحب کنند، ولی برای این کار به شبکه‌های اجتماعی متوصل شده‌اند.

با توجه به اینکه استیون اسپیلبرگ، یک بار دیگر تهیه‌کنندگی این انیمیشن سریالی را بر عهده گرفته و تمام صداپیشه‌های نسخه اصلی نیز در نسخه ریبوت حضور دارند، انتظار داریم که ویژگی‌ها و مشخصه‌های بارز Animaniacs حفظ شوند. بنابراین در کنار مسخره‌بازی‌ شخصیت‌ها، باید شاهد شوخی‌ها کنایه‌آمیز و معنی‌داری باشیم که بیشتر مخاطبان بزرگسال را هدف گرفته‌اند. مثلا غول تک‌چشمی که در نیمه دوم تریلر نشان داده می‌شود را ببینید و خودتان بگویید که شبیه کدام شخصیت سیاسی است!

نسخه بازسازی شده انیمیشن سریالی Animaniacs در مجموع ۱۳ اپیزود دارد که به‌صورت یک‌جا در تاریخ ۳۰ آبان‌ماه (۲۰ نوامبر) در شبکه هولو منتشر می‌شوند.


منبع Flickeringmyth
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده