نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۵

فیلم‌ها و سریال‌ تلویزیونی جدیدی در ارتباط با مجموعه Power Rangers در دست ساخت است

جاناتان انتویستل، از سازندگان سریال I'm Not Okay With This شبکه استریم نتفلیکس از ساخت فیلم‌ها و سریال تلویزیونی جدید در ارتباط با دنیای Power Rangers خبر می‌دهد.

سال گذشته شرکت Hasbro با خرید امتیاز شرکت تولید کننده محتوای eOne توسعه تعدادی از آثار و دارایی‌های خود را به این شرکت واگذار کرد. حالا جاناتان انتویستل از همکاری خود با شرکت eOne برای ساخت فیلم‌ها و سریال‌های اقتباسی جدید از از مجموعه پاور رنجرز خبر می‌دهد. براساس گزارش هالیوود ریپورتر، قبل از انعقاد این قرارداد جدید، پروژه جدید Power Rangers توسط شرکت پارامونت در دست ساخت بوده که اتفاقاً انتویستل نیز از ابتدا در آن دخیل بوده است. حالا انتویستل ادامه فعالیت‌های خود را با همکاری eOne پیگیری خواهد کرد. شما می‌توانید در تصویر زیر لوگوی جدید پاور رنجرز را مشاهده کنید.

 لوگو جدید مجموعه  Power Rangers

این مجموعه با تقلید یا بهتر است بگویم اقتباس مستقیم از روی یک سریال ژاپنی به اسم «سوپر سنتای» ساخته شده است و کافی است نگاهی به ویدیوهای این مجموعه‌های مختلف «پاور رنجرز» روی یوتیوب بیاندازید تا متوجه دلیل عمر طولانی‌مدت این مجموعه در دهه‌ی ۹۰ و محبوبیت فوق‌العاده‌ی آن بین کودکان و نوجوانان شوید.

نیک مِیِر (Nick Meyer) رئیس بخش فیلمسازی شرکت eOne در این رابطه می‌گوید:

«جاناتان دیدگاه فوق‌العاده خلاقانه‌ای برای این مجموعه اسطوره‌ای و بسیار موفق در نظر داشته و باتوجه به تصمیم شرکت برای بازسازی محتوای سینمایی و تلویزیونی پاور رنجرز، مطمئناً بهترین گزینه برای طراحی و هدایت این پروژه خواهد بود.»

مایکل لومباردو (Michael Lombardo) رئیس بخش محتوای تلویزیونی eOne نیز در ادامه صحب‌های مِیِر اضافه می‌کند:

«به‌طور کلی رویکرد ما در استفاده از برندهای محبوب و فوق‌العاده غنی شرکت Hasbro، همکاری با داستان نویسان مستعد و خلاقی است که می‌توانند به ما در خلق یک دنیای جدید حول محور آن‌ها کمک کنند.»

انتویستل پروژه جدید Power Rangers را یک فرصت باورنکردنی برای ارائه یک تجربه جذاب برای طرفداران قدیمی و مخاطبان جدید توصیف می‌کند. در حال حاضر تنها چیزی که از جزئیات این پروژه به‌صورت عمومی اعلام شده، دنیای جدید مرتبط آن با شخصیت‌ها و داستان‌های پاور رنجرز در قالب فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی است.

زمانی‌که این فیلم در سینما اکران شود، به نخستین پروژه مرتبط با این مجموعه از زمان پخش فیلم Power Rangers ساخته Lionsgate  در سال ۲۰۱۷ تبدیل خواهد شد. این فیلم با بودجه ۱۰۵ میلیون دلاری خود، چیزی در حدود ۱۴۲ میلیون دلار در باکس آفیس فروش کرد. رضا حاج‌محمدی این فیلم را « حاوی تمام عادات و خصوصیات بد هالیوود در بازسازی برندهای قدیمی در قالب بلاک‌باسترهای پرهیاهو اما توخالی مدرن» معرفی می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به این لینک، نقد و بررسی کامل این فیلم را مطالعه کنید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده