// سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۶

شایعه: جزئیات جدیدی از بازی Resident Evil 8 منتشر شد

شایعات جدیدی در ارتباط با بازی Resident Evil 8 منتشر شده که جزئیاتی احتمالی از این بازی را فاش ساخته‌اند.

براساس اطلاعاتی که به وبسایت Biohazard Declassified منتشر کرده، احتمال دارد تعدادی از اولین جزئیات مربوط به نسخه‌ی هشتم Resident Evil فاش شده باشد. این جزئیات شامل محل رخدادِ بازی، شخصیت اول بازی و دشمنان آن می‌شود. البته خود وبسایت Biohazard Declassified اعلام کرده که فعلاً این اطلاعات باید در حد شایعه در نظر گرفته شوند. با این وصف، اطلاعات ارائه شده جالب توجه هستند؛ براساس آن‌ها، شخصیت اول بازی ایتن وینترز (Ethan Winters)، از بازی Resident Evil 7 خواهد بود که قرار است در قسمت هشتم بازگردد. در این بازی به جای دشمنان قبلی بازی یعنی The Molded، بازیکن با موجوداتی زامبی‌مانند و گرگینه‌مانند رو‌به‌رو خواهد شد.

علاوه‌بر این، گفته می‌شود که کریس ردفیلد (Chris Redfield) هم در نقشی که هنوز مشخص نیست، باز خواهد گشت. گیم‌پلی بازی در یک دهکده شروع می‌شود و در نهایت هم بازیکن را به یک قلعه‌ در منطقه‌ای روستایی، برفی و کوهستانی می‌برد که فضایی مشابه با اروپا را تداعی می‌کند. شخصیت منفی بازی نیز یک دشمن «سایه‌ای» مونث ذکر شده که بازیکن را تعقیب می‌کند. اگر به سمت او شلیک شود، به‌جای کشته شدن او ظاهرا ناپدید می‌شود. به‌نظر می‌رسد که خصوصیات شبح‌مانند در این شخصیت وجود داشته باشد.

به گزارش منابع، مراحل آزمایش بازی از سال گذشته میلادی شروع شده و همانند قسمت هفتم، بازی در سبک اول‌شخص طراحی شده است. بازی شاید با نام «Resident Evil 8» معرفی نشود و به گفته منابع شاید سازندگان برای نام‌گذاری پروژه از «عنوان جالبی» استفاده کنند.

با تمام این‌ها، تا زمان تایید رسمی، نمی‌توان چیزی را در ارتباط با نسخه‌ی بعدی رزیدنت اویل به‌صورت قطعی درست دانست.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده