// جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی Forgotton Anne: سرزمین از یاد رفته‌ها

Forgotton Anne یکی از بازی‌های زیبای منتشر شده برای iOS است که روایت‌گر یک داستان زیبا در قالب یک تجربه‌ی زیبای گرافیکی با نقاشی‌های انیمه‌ای است. با معرفی این بازی زیبا در زومجی همراه باشید.

امروزه به دلیل افزایش قدرت پردازشی و پیشرفته‌تر شدن سخت افزار استفاده شده در گوشی‌های هوشمند، شاهد انتشار بسیاری از بازی‌های بزرگ و کنسولی برای پلتفرم موبایل هستیم. در جدیدترین مقاله‌ی معرفی بازی‌های موبایل نیز به سراغ یکی از همین بازی‌های زیبا به نام Forgotton Anne رفته‌ایم که سال گذشته برای کنسول‌هایی مانند ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر شد. این بازی که توسط استودیوی Hitcents Inc و با همکاری شرکت نام‌ آشنای Square Enix به طور انحصاری برای سیستم‌عامل iOS منتشر شده است و در حال حاضر خبری از انتشار نسخه‌ی اندروید آن نیست. این بازی به طور رایگان از اپ‌استور قابل دانلود است اما برای تجربه‌ی کامل بازی، بازیکنان می‌توانند با قیمت ۹.۹۹ دلار بازی را خریداری کنند که با توجه به ریشه‌ی کنسولی و بزرگ این بازی کاملا قیمت مناسبی به نظر می‌رسد.

 Forgotton Anne

Forgotton Anne روایت‌گر یک داستان زیبا و درگیر کننده از یک دنیای خیالی به نام Forgotten Land است که بازیکنان را به یک ماجراجویی نفس گیر می‌برد. سرزمین‌های فراموش شده جایی است که اشیای گم شده و از یاد رفته در آنجا زنده می‌شوند و به انتظار به خاطر آمدن توسط صاحبانشان می‌نشینند. شخصیت اصلی این داستان Anne است که مجری و مسئول این سرزمین است که زیر نظر Master Bonku مشغول به فعالیت است و این دو تنها انسان‌های این سرزمین هستند. داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که Anne برای تحقیق و بررسی یک انفجار در برج مراقبت راهی می‌شود. این انفجار توسط Forgotlings یا همان اشیای گمشده انقلابی برنامه ریزی شده بود و Anne باید قبل از اینکه آنها خطرات و خسارت بیشتری در این سرزمین ایجاد کند جلوی آنها را بگیرد. بازی از نظر خط داستانی بسیار پیچیده و درگیر کننده است و بازیکنان را به خوبی تا آخرین لحظه در دنیای بازی غرق می‌کند.

 Forgotton Anne

Forgotton Anne یک ماجراجویی جذاب است که در اوج آرامش، یک داستان زیبا را برای بازیکنان روایت می‌کند

گیم‌پلی بازی آیفون Forgotton Anne به طور کامل در خدمت روایت داستان است و خبری از اکشن‌های سریع و پازل‌های درگیرکننده در بازی نیست. بیشتر زمان گیم‌پلی در بازی صرف گشت و گذار در محیط و تعامل با اشیای گمشده می‌شود که شاید کمی حوصله سر بر باشد. اما در بخش‌هایی از گیم‌پلی شاهد معما‌ها و پازل‌های جذابی هستیم که بازیکنان را با دنیای بازی درگیر خواهد کرد. بازیکنان در بازی کنترل Anne را برعهده دارند که به کمک دستگاهی به نام Arca  انرژی جاری در دنیای گمشدگان به نام Anima را کنترل می ‌کند.

Anne می تواند با کمک Arca با بال‌های مکانیکی خود پرش‌های بلند انجام دهد یا مکانیسم‌های بازی را به کار بیاندازد. بازی Forgotton Anne یک بازی انتخاب محور است و تصمیمات بازیکنان در مسیر بازی موثر است و واکنش اشیا و شخصیت‌ها نسبت به Anne متفاوت خواهد بود. با گذشت زمان Anne بیشتر با این اشیا ارتباط برقرار می‌کند و به وسیله Arca آنها را کنترل می‌کند. کنترل‌های بازی به خوبی برای صفحه‌های لمسی بهینه‌سازی شده‌اند و بازیکنان مشکلی در کنترل Anne و حل معماهای بازی نخواهند داشت.

 Forgotton Anne

بازی Forgotton Anne از لحاظ گرافیکی و تجربه‌ی بصری، یک اثر فوق العاده به حساب می‌آيد و محیط‌ها و انیمیشن‌های بازی بسیار چشم نواز و درجه یک هستند. محیط‌های متنوعی مانند قطار، برج مراقبت بسیار زیبا و زنده طراحی شده‌اند و گشت و گذار در آنها بسیار لذت بخش است. گرافیک بازی شبیه انیمه‌های درجه یک است و بازیکنان به خوبی همراه داستان و دنیای بازی می‌شوند. موسیقی متن ارکسترال و زیبای بازی نیز نقش به سزایی افزایش گیرایی دنیا و داستان بازی دارد و در کنار تجربه‌ی بصری بازی از نقاظ قوت اصلی Forgotton Anne به شمار می‌رود.

اگر از علاقه‌مندان به ماجراجویی‌های زیبا روی گوشی هوشمند خود هستید، Forgotton Anne یک داستان جذاب را با گرافیکی زیبا و موسیقی زیباتر در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد که تجربه‌ی لذت بخشی را برایتان رقم خواهد زد. شما می‌توانید Forgotton Anne را با حجم ۱.۷ گیگی از لینک‌ زیر از اپ‌استور دریافت کنید و به طور رایگان بخش ابتدایی آن را تجربه کنید. در صورت رضایت از بازی می‌توانید با پرداخت ۹.۹۹ دلار به تجربه‌ی ادامه‌ی بازی تا انتها بپردازید.

همچنین زومجی به صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های خود را از میان بازی‌های معرفی‌شده انتخاب کنید.

دانلود بازی آیفون Forgotten Anne


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده