نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۶

زمان اکران فیلم سمفونی نهم مشخص شد؛ اکران نسخه متفاوت

زمان و جزییات اکران فیلم سینمایی سمفونی نهم، ساخته محمدرضا هنرمند مشخص شده است.

فیلم سمفونی نهم جدیدترین ساخته محمدرضا هنرمند محسوب می‌شود. این فیلم ایرانی برای اولین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، فیلم سینمایی «سمفونی نهم» در آبان ماه عرضه خواهد شد. امیرحسین حیدری، مدیرعامل شرکت نمایش گستران که پخش‌کننده فیلم محسوب می‌شود، این خبر را منتشر کرده است. وی درباره اکران «سمفونی نهم» می‌گوید:

فیلم «سمفونی نهم» تازه ترین اثر محمدرضا هنرمند است که یک فیلم جذاب است و جز بهترین آثار وی است، از اوایل آبان و بعد از پایان اکران فیلم «مردی بدون سایه» در گروه سینمایی فرهنگ اکران می‌شود و هم‌اکنون تیم تبلیغات و روابط عمومی فیلم در حال برنامه‌ریزی و آماده‌سازی اقلام تبلیغاتی فیلم است.

سمفونی نهم

امیرحسین حیدری در ادامه از نسخه‌ اکران فیلم گفت:

نسخه‌ای که از فیلم «سمفونی نهم» قرار است اکران شود با نسخه‌ای که در جشنواره فیلم فجر نمایش داده شده تفاوت های زیادی دارد و تهیه کننده و کارگردان فیلم بعد از بررسی نظرات تماشاگران، منتقدان و اهالی رسانه تغییرات اساسی را در فیلم اعمال کردند و حتی صحنه‌های جدیدی تصویربرداری شده است.

فیلم سینمایی «سمفونی نهم» با بازی حمید فرخ نژاد، ساره بیات، مهرداد صدیقیان، هدی زین العابدین، محمدرضا فروتن، مارین ون هولک، علیرضا کمالی و پژمان بازغی ساخته شده است. محمدرضا هنرمند سابقه ساخت فیلم‌های مختلفی مانند «مومیایی ۳»، «مرد عوضی»، «دزد عروسک‌ها» و سریال‌‌های «آشپزباشی» و «کاکتوس» را دارد. حمید فرخ نژاد، بازیگر فیلم سینمایی «سمفونی نهم» در فیلم‌هایی مانند «گشت ارشاد»، «گشت ۲» و «سامورایی در برلین» بازی کرده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده