نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۵

بازیگران سریال The Nevers جاس ویدون معرفی شدند

دوازده بازیگر به‌لیست بازیگران سریال The Nevers (نورز) جاس ویدون که قرار است از شبکه HBO پخش شود، اضافه شدند.

سال گذشته بود که جاس ویدون، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Avengers (انتقام جویان) و فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران)، از بازگشت به‌تلویزیون خبر داد و اعلام کرد که در حال همکاری با شبکه HBO برای ساخت سریال The Nevers (نورز) است. چندی پیش نیز اعلام شد مراحل فیلمبرداری و تولید این سریال آغاز شده است. سریال The Nevers قرار است یک سریال علمی-تخیلی در دوره ویکتوریا باشد و داستان گروهی متشکل از زنان را روایت می‌کند که دارای توانایی‌های ویژه‌ای هستند که در یک مأموریت می‌توانند سرنوشت دنیا را تغییر دهند. لارا دانلی، بازیگر سریال Outlander (غریبه)، قرار است نقش اصلی این سریال را بازی کند و حال ۱۲ بازیگر دیگر این سریال معرفی شدند و توضیحات کوتاهی از نقش هر کدام نیز منتشر شده است.

The Nevers

طبق گزارش اختصاصی سایت TheWrap، الیویا ویلیامز (بازیگر سریال Counterpart)، جیمز نورتون (بازیگر سریال McMafia)، تام رایلی (بازیگر سریال Dark Heart)، ان اسکلی (بازیگر سریال Death and Nightingales)، بن چاپلین (بازیگر فیلم The Thin Red Line)، پیپ تورنز (بازیگر سریال The Crown)، زکری موموه (بازیگر سریال Seven Seconds)، امی منسون (بازیگر سریال Torchwood)، نیک فراست (بازیگر فیلم Fighting with My Family)، راشل نیل (بازیگر فیلم Terminator: Dark Fate)، النور تاملینسون (بازیگر سریال Poldark) و دنیس اوهار (بازیگر سریال Big Little Lies)، بازیگرانی هستند که حضورشان در سریال The Nevers شبکه HBO، به‌صورت رسمی تأیید و اعلام شده است.

لارا دانلی که حضورش پیش‌‌تر اعلام شده بود، قرار است نقش شخصیت آمالیا ترو را ایفا کند که البته توضیحات بیشتری در این مورد این شخصیت منتشر نشده است و تنها می‌دانیم شخصیت اصلی داستان خواهد بود.

الیویا ویلیامز قرار است نقش شخصیتی با نام لاوینیا بیدلو را ایفا کند که پیردختری پولدار و قهرمان گروه Touched محسوب می‌شود که این گروه از بنیانگذاران «یتیم‌خانه‌» هستند (جایی که آمالیا و بسیاری دیگر از اعضای Touched در آنجا زندگی می‌کنند) و این شخصیت از خانواده‌ای پولدار است. لاوینیا بیدلو شخصیتی عبوس و با طرز فکری قدیمی است، اما هنگام مواجهه با دیگران، هوش، ذکاوت و ارادهٔ قوی خود را نشان می‌دهد.

جیمز نورتون نقش شخصیتی با نام هوگو سوآن را ایفا می‌کند که جوانی جذاب است که باشگاهی مخفی را اداره می‌کند و باج و حق‌السكوت گرفتن نیز بخشی از کارهای روتین وی است. هوگو سوآن تقریباً تمام ویژگی‌های رفتاری و ذاتی را که سبب می‌شوند مردم از شخصی متنفر بشوند یکجا دارا است؛ این شخصیت سخت شیفتهٔ گروه Touched است.

joss whedon

تام رایلی نقش شخصیت آگوستوس (اگی) بیدلو را در این سریال ایفا می‌کند؛ شخصیتی شیرین و بی‌آزار که سرش در کار خودش بوده و برادر کوچکتر لاوینیا بیدلو است. وی پرنده‌شناس قهاری هم است و از اینکه خواهر بزرگترش توانسته مدیریت ثروت خانوادگی آنان را به‌خوبی بر عهده بگیرد، خوشحال است. از نظر وی، گروه Touched مخل آسایش است، اما او نیز به نحوی با این گروه در ارتباط است و در واقع به‌اجبار باید خود را به‌گروه نزدیک کند تا معشوقهٔ خود، دوشیزه آدیر را از دست ندهد. شخصیت هوگو سوآن، دوست نزدیک آگوستوس است؛ این دو هیچ شباهتی به هم ندارند و آگوستوس با نقشه‌های هوگو به Touched نزدیک می‌شود.

ان اسکلی نقش شخصیت پننس آدیر را ایفا خواهد کرد که عزیزترین دوست آمالیا است؛ دختری ایرلندی که بسیار پاک‌دامن است و البته هنوز مورد هجوم آزمایش‌های الهی قوی‌تر قرار نگرفته تا بتوان در مورد وی از صفتی به‌جز پاک‌دامن استفاده کرد. آدیر استعداد زیادی در اختراع کردن چیزهای مختلف دارد. وی از قدرت درونی خود راضی و خوشحال است و در کل شخصیت وی را می‌توان در دو کلمهٔ عشق و فرمانبری، خلاصه کرد. این شخصیت در اعتقادات اخلاقی خود راسخ است و معمولاً هم در مسیر درست گام برمی‌دارد و ایمانش چراغ راهش است.

بن چاپلین نقش شخصیت کارآگاه فرانک ماندی را ایفا می‌کند؛ شخصیتی درشت‌هیکل و حاضرجواب که گاهی لحن وی گستاخانه می‌شود، اما از درون، انسانی خوب و نجیب است که البته به هیچ‌کس اعتماد ندارد؛ هیچ‌کس به‌جز خودش. وی را با اعصابِ خرابش و خشونت بالایش می‌شناسند که این موارد به‌دلیل مصرف زیاد الکل است که آن هم دلایلی دارد. بن چاپلین علاوه‌ بر درگیری با اشخاص قدرتمندی که قوانین ناحیه را به‌هیچ می‌گیرند، با افراد تازه به‌قدرت‌رسیده که به‌قوانین علمی و فیزیکی اهمیتی نمی‌دهند نیز درگیر می‌شود.

سریال The Nevers قرار است یک سریال علمی-تخیلی در دوره ویکتوریا باشد و داستان گروهی متشکل از زنان را روایت می‌کند که دارای توانایی‌های ویژه‌ای هستند که در یک مأموریت می‌توانند سرنوشت دنیا را تغییر دهند 

پیپ تورنز نقش شخصیت لرد میسن را ایفا می‌کند؛ شخصیتی خونسرد، بی‌رحم و متعصب که هر کاری برای دفاع از امپراتوری بریتانیا می‌کند. لرد میسن تنها شخصی است که خراب‌کاری‌های چند غریبه را در ناحیه تحت امر خود به‌خوبی رصد و دنبال می‌کند و برای دفاع از امپراتوری بریتانیا هر کاری خواهد کرد.

زکری موموه نقش شخصیت دکتر هوراشیو کوزنز را در سریال The Nevers ایفا می‌کند؛ یکی از چند مرد فیزیک‌دان موفق هندی در شهر لندن. وی ازدواج کرده است و پسری جوان دارد. دوران خوش دکتر هوراشیو کوزنز پس از ملاقات با آمالیا و کشف توانایی‌های وی، رو به‌سیاهی می‌نهد. دکتر هوراشیو کوزنز بعد از ملاقاتش با آمالیا، با وی و شخصیتی دیگر با عنوان «پادشاه مسکین» کار می‌کند.

امی منسون نقش شخصیت مالادی را ایفا خواهد کرد؛ شخصیتی که شوهرش وی را تسلیم دکترها کرده بود و وی توسط نیرویی به‌بند کشیده شده بود که نمی‌فهمید چیست و دکترها وی را به‌قصد کشف آن نیرو، شکنجه می‌دادند. حال وی در زیرِ زمین زندگی می‌کند و گروهکی را تحت اختیار دارد و از مالادی دیگر نام نیکی باقی نمانده است. شخصیت مالادی تحت تأثیر اتفاقات ناگواری است که در تیمارستان به‌سرش آورده‌اند. حتی اگر این زن دیوانه فرض شود، وی زنی با هدفی مشخص است.

نیک فراست نقش شخصیت دکلان اوران را ایفا می‌کند که با نام «پادشاه مسکین» نیز شناخته می‌شود. وی شخصی بسیار خشن، اما کاریزماتیک است. «پادشاه مسکین» مسئولیت و همچنین مدیریت بیشتر جرم‌های کوچک و پیش‌پا‌افتاده شهر را بر عهده دارد. وی با خشنودی به‌شخصیت آمالیا برای رسیدن به‌هدفش کمک می‌کند؛ البته به‌همان اندازه هم خشنود می‌شود اگر کسی پیشنهاد بهتری برای وی داشته باشد و در آنی همه را می‌فروشد.

راشل نیل نقش شخصیت انی کاربی را ایفا خواهد کرد. انی کاربی که با نام بون‌فایر نیز شناخته می‌شود، فردی است که توانایی کنترل آتش را دارد و از این توانایی خود نهایت بهره را می‌برد و کارهای مجرمانه‌ای نیز انجام می‌دهد. این شخصیت سختی زیاد دیده و زنی بااراده و قوی است. با این حال وی اصلاً بی‌رحم نبوده و کارهای که می‌کند از روی هوی و هوس نیست؛ وی تنها به‌دنبال شناخت خود است. مهم نیست با چه کسی کار می‌کند؛ انی کاربی تنها به خودش و آتش اعتماد دارد.

The Nevers

النور تاملینسون

النور تاملینسون نقش شخصیت مری برایتون را در این سریال ایفا خواهد کرد؛ زنی نجیب و آرام که به‌طرز عجیبی بدنی کشسان و ارتجاعی دارد و آرزوی وی خوانندگی روی صحنه بوده و همواره به‌دنبال عملی ساختن این رؤیا در تلاش است. شکست کاری و عشقی، وی را به‌زانو درنیاورده است و مری می‌خواهد بهترین باشد. شخصیت مری برایتون کارهای غافلگیرکننده‌ای خواهد کرد.  

دنیس اوهار نیز نقش شخصیت دکتر ادموند هاگ را ایفا خواهد کرد؛ جراح آمریکایی بااستعداد که از استعداد خود به‌وحشیانه‌ترین شکل ممکن و در خونسردی کامل، بهره می‌برد. تمام کارهای وی در راستای رسیدن به یک هدف است.

پیش از این ویدون وظیفه ساخت سریال‌های تحسین شده‌ای چون سریال Buffy the Vampire Slayer (بافی قاتل خون‌آشام‌ها)، سریال Firefly (فایرفلای) و سریال Dollhouse (خانه عروسکی) را بر عهده داشته است و حال پس از سال‌ها قرار است به‌دنیای تلویزیون بازگردد. جاس ویدون وظیفه نوشتن فیلمنامه و کارگردانی قسمت اول از فصل اول سریال The Nevers را بر عهده دارد و این سریال قرار است در سال ۲۰۲۰ از شبکه HBO منتشر شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده