نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

تریلر گیم پلی ریمستر مجموعه Aladdin و The Lion King منتشر شد

در پی خبری که روز گذشته مبنی‌بر عرضه ریمستر بازی‌های کلاسیک Aladdin و The Lion King در یک مجموعه فاش شده بود، حال دیزنی به‌صورت رسمی با انتشار گیم‌پلی از آن، این خبر را تایید کرد.

روز گذشته بود که خبری مبنی‌بر ساخت و عرضه ریمستر بازی‌های کلاسیک و محبوب Aladdin و The Lion King برای کنسول‌های نسل هشتمی فاش شد؛ خبری که به‌سرعت موجب هیجان و شادی طرفداران قدیمی این آثار شد. حال در جدیدترین اخبار بازی، دیزنی ضمن تایید این خبر، تریلری از گیم‌پلی بازی نیز منتشر کرده است.

صرف‌نظر از اینکه بازی‌های علاءالدین و شیرشاه را در گذشته روی چه پلتفرمی تجربه کرده‌ باشید، دیدن دوباره آنها در عصری مدرن روی کنسول‌های نسل هشتمی قطعا می‌تواند لذت‌بخش باشد. در نسخه ریمستر این مجموعه، محتوای اضافی و جدیدی نیز وجود دارد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که قابلیت انتخاب مرحله در هر دو بازی گنجانده شده است؛ به این معنی که شما می‌توانید مرحله یا قسمت مورد علاقه خود را انتخاب کنید و به تجربه بازی بپردازید. در صورت خرید نسخه ریمستر این مجموعه، همچنین می‌توانید به بخش‌های اضافی چون نحوه ساخت بازی و نیز تجربه یک نسخه دموی از آن که برای اولین بار قرار است رونمایی شود، دسترسی داشته باشد.

نسخه ریمستر مجموعه علاءالدین و شیرشاه قرار است در تاریخ هفت آبان (۲۹ اکتبر) با برچسب قیمت ۲۹.۹۹ دلار برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی عرضه شود. در ادامه می‌توانید تریلر زیبای گیم‌پلی بازی را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

به‌نظر شما نسخه ریمستر بازی می‌تواند یادآور سال‌های دور باشد و حس‌وحال نسخه اصلی بازی را برای طرفداران خود تداعی کند؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده