نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱

حضور سه بازیگر جدید در فیلم Fast and Furious 9

فین کول، آنا ساوای و وینی بنت، سه بازیگری جدید هستند که در قسمت نهم از مجموعه Fast and Furious (سریع و خشمگین)، نقشی را ایفا خواهند کرد.

طبق گزارش اختصاصی سایت دِدلاین، فیلن کول، آنا ساوای و وینی بنت، سه بازیگری جدید هستند که در قسمت نهم از مجموعه Fast and Furious (سریع و خشمگین)، نقشی را ایفا خواهند کرد؛ تا این لحظه خبری از جزئیات نقش‌هایی که این بازیگران ایفاگر آنان خواهند بود، به بیرون درز نکرده است و معلوم نیست این سه نفر چه جایگاهی در قصه خواهند داشت.

کارگردانی قسمت نهم و دهم فیلم سریع و خشن بر عهده جاستین لین، کارگردان ۴ قسمت فیلم Fast and Furious خواهد بود. دنیل کیسی، نویسنده فیلم Kin (کین)، وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت نهم فیلم Fast and Furious را بر عهده داشته است.علاوه بر وین دیزل، میشل رودریگز، گیبسون، لوداکریس و امانوئل، بازگشت جوردانا بوروستر، بازیگر نقش میا تورتو نیز در قسمت فیلم Fast and Furious تأیید و اعلام شده است. همچنین جان سینا نیز جدیدترین بازیگری است که به این فیلم اضافه شده است. فین کول (بازیگر دو سریال Animal Kingdom و Peaky Blinders سرویس استریم نتفلیکس)، توسط شرکت William Morris Endeavor به این پروژه معرفی شده است. آنا ساوای (بازیگر نیوزلندی فیلم Ninja Assassin شرکت برادران وارنر) نیز توسط شرکت Zero Gravity Management به این پروژه معرفی شده است. وینی بنت (بازیگر فیلم Ghost in the Shell) را آژانس بازیگری Johnson & Laird که در نیوزلند واقع است، به فیلم جدید معرفی کرده است.

فیلم بعدی مجموعهٔ Fast & Furious (سریع و خشمگین) تا سال ۲۰۲۰ روی پردهٔ سینما نخواهد رفت، اما طرفداران این مجموعه مجبور نیستند برای تماشای فیلمی از این سری تا آن زمان صبر کنند و تابستان امسال فیلم فرعی این مجموعه با عنوان Hobbs and Shaw (هابز و شاو) اکران خواهد شد. تاکنون هشت فیلم از مجموعهٔ سریع و خشمگین روی پردهٔ سینما رفته است و فیلم‌های این مجموعه در گیشه فروشی ۵.۱ میلیارد دلاری داشته‌اند. اما در مورد اکران قسمت نهم این مجموعه کمی اوضاع فرق کرد و این مرتبه پیش از اکران این فیلم، طرفداران باید منتظر اکران اولین فیلم فرعی این مجموعه که در مورد شخصیت لوک هابز با نقش‌آفرینی دواین جانسون و شخصیت دکارد شاو با نقش‌آفرینی جیسون استاتهام است، باشند.

فیلم Fast and Furious 9 برای اکران در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ماه ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. علاوه‌بر این، فیلم Fast and Furious 10 (سریع و خشن ۱۰) قرار است در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۰) اکران شود. پیش از این دو فیلم، فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw (سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابز و شاو)، اولین فیلم فرعی این مجموعه خواهد بود که این فیلم قرار است در تاریخ ۲ اوت ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ماه ۱۳۹۸) اکران شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده