نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

مراحل ساخت و تولید فیلم The Conjuring 3 آغاز شد

ویرا فارمیگا با انتشار توییتی، رسماً مراحل ساخت و تولید قسمت سوم مجموعه The Conjuring (احضار روح) را تأیید کرد.

جیمز وان کارگردان دو فیلم دنیای The Conjuring (احضار روح) بود و ایده‌های خلاقانه‌‌ای که وی برای اسپین‌آف‌ها و دنباله‌های این سری داشته، دنیای مرتبط با The Conjuring را برای ساخت آثار دیگری از این مجموعه، بسیار بزرگ و البته غنی ساخته است. فیلم ابتدایی مجموعهٔ The Conjuring فیلمی ترسناک برگرفته از اتفاقات واقعی بود و توانست بعد از مدت‌ها کمی تغییر در ژانر فیلم‌های ترسناک ایجاد کند و با بازخورد خوبی در میان منتقدان و تماشاچیان همراه بود. آن فیلم با بودجهٔ ۲۰ میلیون دلاری، حدود ۳۲۰ میلیون دلار در گیشه فروش داشت و راه را برای ساخت فیلم دوم و فیلم‌های اسپین‌آف این مجموعه هموار ساخت.

The Conjuring 3

حال ویرا فارمیگا، بازیگر نقش شخصیت اصلی لورن وارن، با انتشار تصویری در اکانت توییترش از خود و پاتریک ویلسون که نقش شخصیت اصلی اد وارن را در فیلم ایفا می‌کند، رسماً مراحل مراحل ساخت و تولید قسمت سوم مجموعه The Conjuringرا تأیید کرد. فیلم The Conjuring 3 (احضار ارواح 3) براساس نوشته‌های بیل رمزی که با نام The Southend Werewolf نیز شناخته می‌شود، ساخته خواهد شد. بیل رمزی پس از گذران طولانی زندگی عجیب خود که همراه با حملات وحشیانه متعدد به مردم بود، قدرت‌های غیرمنطقی و غیرقابل توضیحی که وی در آن لحظات داشت و گزارشات شاهدان مبنی بر تبدیل شدن بیل رمزی به گرگینه و حمله شدید به آن‌ها، سرانجام با اد و لورن وارن ملاقات می‌کند و در واقع این دو نفر، وی را ملاقات کرده و متقاعدش می‌کنند که وضعیت او نشان‌ دهنده‌ی اثرات شیطان درونی است و باید مراسم جن‌گیری برای وی انجام شود. اسقف رابرت مک‌کینا، شخص مورد اعتماد وارن‌ها برای این مراسم انتخاب می‌شود و پس از مراسم جن‌گیری، بیل رمزی دیگر آن حالات عجیب و خوی وحشیانه خود را کنار می‌گذارد.

دیوید لزلی جانسون، نویسنده فیلم The Conjuring 2 (احضار روح 2)، وظیفه نوشتن قسمت سوم این مجموعه را نیز بر عهده دارد. پاتریک ویلسون و ویرا فارمیگا نیز برای نقش آفرینی دوباره در فیلم The Conjuring 3 بازخواهند گشت. کارگردانی این قسمت بر عهده مایکل چاوز، کارگردان فیلم The Curse of La Llorona (نفرین لالورونا)، خواهد بود. جیمز وان که کارگردانی دو قسمت اول فیلم The Conjuring را بر عهده داشت، قرار نیست به عنوان کارگردان در قسمت سوم این مجموعه بازگردد، اما او همچنان به عنوان تهیه‌کننده در فیلم The Conjuring 3 حضور خواهد داشت.

فیلم The Conjuring 3 برای اکران در تاریخ ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۱ شهریور ماه ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده