نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵

ساخت فصل چهاردهم سریال It’s Always Sunny in Philadelphia آغاز شد

چارلی دی با انتشار تصویری از شروع مراحل فیلمبرداری و تولید فصل چهاردهم سریال It’s Always Sunny in Philadelphia خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلمبرداری و تولید فصل چهاردهم سریال It’s Always Sunny in Philadelphia (فیلادلفیا همیشه آفتابی است) رسما آغاز شده است. چارلی دی، بازیگر و نویسنده این سریال کمدی سیتکام محبوب و تحسین شده، اخیرا تصویری از پشت صحنه شروع ساخت فصل چهاردهم این سریال در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده که در این تصویر، چارلی دی به‌همراه راب مک‌الهنی و گلن هاوتون، خالقان و سازنده‌های این سریال قابل مشاهده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

It

در حال حاضر شبکه FX اطلاعات بیشتری از فصل چهاردهم سریال It’s Always Sunny in Philadelphia را منتشر نکرده، اما قابل انتظار است که پخش این سریال کمدی در طول سال ۲۰۱۹ انجام شود. گلن هاوتون، چارلی دی، راب مک‌الهنی، کیتلین اولسون و دنی دویتو، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال It’s Always Sunny in Philadelphia حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فصل سیزدهم این سریال در طول اواخر تابستان تا اواسط پاییز از شبکه FXX به روی آنتن رفت که انتظار می‌رود فصل چهاردهم این سریال نیز مانند ۶ فصل گذشته، در ۱۰ قسمت تولید و از شبکه FXX که خانه جدید این سریال است، منتشر شود. تاکنون ۱۴۴ قسمت از سریال It’s Always Sunny in Philadelphia در ۱۳ فصل تولید و منتشر شده است.

پخش سریال It's Always Sunny in Philadelphia از سال ۲۰۰۵ با تولید تنها ۷ قسمت آغاز شد و تا فصل هشتم پخش این سریال از شبکه FX ادامه داشت، اما در نهایت از سال ۲۰۱۳ شبکه FX تصمیم به ادامه پخش این سریال کمدی از شبکه تازه تاسیس FXX که زیر مجموعه این شبکه است، گرفت. سریال It’s Always Sunny in Philadelphia تاکنون نامزد دریافت سه جایزه امی نیز شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده