// شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

بازی موبایل Tetris Royale معرفی شد

در جریان ایجاد همکاری چند ساله میان استودیو N3twork و شرکت تتریس، بازی موبایل Tetris Royale برای اندروید و iOS معرفی شد که یک بازی بتل رویال است.

بازی Tetris 99، جدیدترین نسخه از مجموعه Tetris است که در اوایل سال جاری میلادی به‌صورت رایگان در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار گرفت و حال شرکت تتریس (The Tetris Company)، ناشر مجموعه تتریس، قصد دارد یک بازی بتل رویال دیگر از این مجموعه را روی اندروید و iOS عرضه کند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی موبایل، شرکت تتریس وارد یک همکاری چند ساله با استودیو N3twork شده است تا بازی‌های مختلفی از این سری جذاب را روی موبایل عرضه کنند. ازاین‌رو بازی اندروید و آیفون Tetris Royale، به‌عنوان اولین قدم از این همکاری طولانی مدت معرفی شد. نیل یانگ مدیرعامل استودیو N3twork دراین‌باره می‌گوید:

تتریس تصویری از یک فرهنگ بی‌انتها است که تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی را شکل داده است و مخاطبان زیادی در سراسر جهان دارد. تیم ما در N3twork مشتاق همکاری با این برند شده است تا بتواند در این راستا یک تجربه عالی از تتریس را برای کاربران موبایل به ارمغان بیاورد.

بااینکه بازی آیفون و اندروید تتریس رویال به‌نمایش گذاشته نشده است، اما مشخص شده که از المان‌های تتریس 99 در ساخت آن استفاده شده است. Tetris Royale یک بازی موبایل بتل رویال است که ۱۰۰ بازیکن را در خود جای می‌دهد. همچنین تیم سازنده از حالت ماراتون هم استفاده کرده است. بازیکنان در این حالت می‌توانند با خودشان تمرین کنند. در ادامه مشخص شده است که در تتریس رویال شاهد رقابت‌های روزانه و چالش‌های مختلف، لیدربرد و یک ساختار فصلی خواهیم بود که محتویات مختلفی را ارائه می‌دهد.

برخلاف Tetris 99، در بازی موبایل Tetris Royale شاهد افزاینده‌های داخل بازی، پاورآپ‌ها و شخصی‌سازی خواهیم بود. در انتها استودیو N3twork اعلام کرده است که این بازی، یک لایو سرویس عادی نخواهد بود و قدرتمندتر از سایر بازی‌های لایو سرویس ظاهر می‌شود. بااین‌حال باید منتظر ماند و ببینیم Tetris Royale در عمل چگونه خواهد بود. بتای این بازی در انتهای سال جاری میلادی در دسترس تمامی بازیکنان اندروید و iOS (به‌جز چین) قرار می‌گیرد. همچنین از دیگر ساخته‌های استودیو N3twork هم می‌توان‌به بازی موبایل Legendary: Game of Heroes اشاره کرد که یک بازی معمایی و نقش آفرینی بود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده