نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

تاریخ اکران فیلم The Tomorrow War با بازی کریس پرت اعلام شد

شرکت پارامونت پیکچرز و اسکای‌دنس مدیا به‌صورت رسمی تاریخ اکران فیلم The Tomorrow War (جنگ فردا) با نقش‌آفرینی کریس پرت را اعلام کردند.

شرکت پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) و اسکای‌دنس مدیا (Skydance Media)، به‌صورت رسمی تاریخ اکران فیلم The Tomorrow War (جنگ فردا) با نقش‌آفرینی کریس پرت را اعلام کردند. دیروز اولین تصویر از پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم Ghost Draft (گوست درفت) منتشر شد و همچنین اعلام شد که نام این فیلم نیز تغییر کرده است. کریس پرت، ستاره اصلی این فیلم اکشن، علمی تخیلی و جنگی به‌تازگی اولین تصویر از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید این فیلم را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است. در این تصویر او به‌همراه گروهی از بازیگران فیلم قابل مشاهده هستند که درواقع به‌نظر می‌رسد شخصیت پرت رهبری این گروه را بر عهده دارد. همچنین پرت که در نقش تهیه‌کننده اجرایی نیز در فیلم حضور دارد، از تغییر نام فیلم Ghost Draft خبر داد و اعلام کرد که این فیلم اکشن قرار است با نام The Tomorrow War تولید و اکران شود.

حال در خبری جدید تاریخ اکران فیلم The Tomorrow War اعلام شده است و در تعطیلات کریسمس ۲۰۲۰، شاهد روی پرده رفتن این فیلم خواهیم بود؛ طبق اعلام رسمی شرکت پارامونت پیکچرز و اسکای‌دنس مدیا، فیلم «جنگ فردا»، در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۰ (۵ دی ماه ۱۳۹۹)، روی پردهٔ نقره‌ای خواهد رفت.

تصویر پشت صحنه فیلم The Tomorrow War

کریس پرت، بازیگر مجموعهٔ Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی‌نهایت) در دنیای سینمایی مارول، فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) و فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده)، نقش شخصیت اصلی فیلم کریس مک کی، کارگردان انیمیشن The Lego Batman Movie (فیلم بتمن لگو) را بر عهده دارد. علاوه‌ بر کریس پرت، ایوان استراهاوسکی، بتی گیلپین، جی کی سیمونز، سم ریچاردسون، تئو وان، جاسمین متیوز، کیث پاورز، مری‌لین رایسکوب، ادوین هاج، مایک میچل، سیشل گابریل، الن ترانگ، الکسیس لودر و شیبوکم آکه، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم The Tomorrow War حضور دارند و به‌ایفای نقش خواهند پرداخت.

طبق اعلان رسمی شرکت پارامونت پیکچرز و اسکای‌دنس مدیا، فیلم «جنگ فردا» در تاریخ ۵ دی ماه ۱۳۹۹ روی پردهٔ نقره‌ای خواهد رفت

زک دین، نویسنده فیلمنامه فیلم Deadfall (دِدفال)، وظیفه نگارش فیملنامه فیلم The Tomorrow War را بر عهده دارد. دیوید اس. گویر، آدام کولبرینر، دانا گلدبرگ، مت گریم و دان گرنگر، به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور خواهند داشت. فیلم The Tomorrow War داستان مردی را دنبال می‌کند که طراح نبردها است و سرنوشت بشریت در جنگ آینده متکی به توانایی او برای مقابله با گذشته‌اش است. پس از همکاری موفق در فیلم Mission Impossible (مأموریت غیرممکن) و فیلم Star Trek (پیشتازان فضا)، شرکت پارامونت پیکچرز و اسکای‌دنس مدیا همکاری خود را گسترش دادند و فیلم Gemini Man (جمینی من)، فیلم Terminator: Dark Fate (ترمیناتور: سرنوشت تاریک) و فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک) از جمله فیلم‌های مشترک بعدی این دو شرکت بود که بجز فیلم آخر، دو فیلم دیگر روی پرده رفته‌اند و گویا نتیجهٔ کار راضی‌کننده نبوده است؛ از جمعه هفته گذشته اکران فیلم Terminator: Dark Fate در آمریکای شمالی با افتتاحیه ۲۹ میلیون دلار آغاز شد که این فروش بسیار پایین‌تر از پیش‌بینی‌ها و انتظارات بوده است. طبق خبری که سایت خبری دِدلاین و ورایتی منتشر کرده‌اند، این فیلم با هزینه ۱۸۵ تا ۲۰۰ میلیون دلار تولید شده و همچنین بیش از ۱۰۰ میلیون دلار نیز هزینه تبلیغات فیلم شده است. با توجه‌ به افتتاحیه ۲۹ میلیون دلاری فیلم Terminator: Dark Fate، این یک نتیجه فاجعه‌بار برای مجموعه «ترمیناتور» محسوب می‌شود. فیلم Gemini Man نیز امتیازات پایینی از منتقدان دریافت کرده است و با بودجهٔ ۱۴۰ میلیون دلاری، فروشی ۱۴۸ میلیون دلاری داشته است و یک شکست کامل در کارنامه شرکت پارامونت پیکچرز و اسکای‌دنس مدیا، ویل اسمیت و انگ لی محسوب می‌شود.

انیمیشن Onward (به پیش) اثر بعدی پرت است که این انیمیشن سینمایی قرار است در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۰ (۱۶ اسفند ماه ۱۳۹۸) اکران شود و پس از فیلم The Tomorrow War، او قرار است در فیلم Jurassic World 3 (دنیای ژوراسیک ۳) جلوی دوربین برود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده