نویسنده: آریا بهپور
// شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

بازی مشترک People Can Fly و Square Enix بسیار جاه‌طلبانه خواهد بود

بازی‌ شوتری که People Can Fly برای Square Enix طراحی می‌کند، نسبت به ایده‌های اولیه بسیار بزرگ‌تر و جاه‌طلبانه‌تر شده است.

در سال ۲۰۱۷ شاهد انتشار خبری بودیم که از همکاری استودیو People Can Fly و کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) برای تولید یک شوتر AAA (بسیار با کیفیت) حکایت داشت. هرچند هنوز اطلاعات خاصی از این بازی نداریم، ولی طبق آخرین اخبار بازی و بر اساس گفته‌های مسئولین استودیو می‌توانیم منتظر اثری بسیار بزرگ و جاه‌طلبانه باشیم.

در زمان اعلام خبر همکاری دو کمپانی، لی سینگلتون رییس استودیوهای لندن اسکوئر انیکس از People Can Fly به عنوان استودیویی یاد کرد که اعضای آن به خوبی می‌توانند از استعدادهای بالای خود استفاده کنند و این بازی جدید هم اثری بزرگ برای اسکوئر انیکس خواهد بود. بعد از آن شاهد گسترش استودیو بودیم و People Can Fly دو شعبه جدید در شهرهای ژشوف لهستان و نیوکاسل انگلیس تأسیس کرد که اکنون آن‌ها هم در حال کار روی این بازی هستند و در مجموع بیش از ۱۷۰ نفر روی طراحی این اثر بزرگ دخالت دارند؛ به طوری که به گفته سباستین وویجیچوفسکی، مدیرعامل استودیو هیچ بازی دیگری به جز آن در برنامه فعلی استودیو وجود ندارد.

سباستین ایده اولیه‌ی بازی را متعلق به People Can Fly می‌داند؛ ایده‌ای که به یک بازی کاملاً جدید منتهی خواهد شد، نه اثری در ارتباط با بازی‌های قبلی اسکوئر انیکس. سباستین همچنین به این نکته اشاره می‌کند که با اینکه خبر ساخت بازی در سال ۲۰۱۷ اعلام شد، ولی کار روی آن از سال ۲۰۱۵ آغاز شده بود.

چهار سال از آن زمان گذشته و همین موضوع باعث شده است با اثری مواجه باشیم که در طول این سال‌ها رشد قابل ملاحظه‌ای داشته و به شدت بزرگ‌تر و جاه‌طلبانه‌تر از چیزی شده است که اعضای استودیو انتظار داشته‌اند و در عین حال ایده‌های جالب اولیه هم تغییری نکرده‌اند و هسته اصلی بازی هنوز همان‌ چیزی است که در ذهن کارمندان People Can Fly بوده است. سباستین با اینکه توضیح بیشتری در مورد خود بازی نمی‌دهد، ولی از همکاری لذت‌بخش استودیو با اسکوئر انیکس می‌گوید:

در مورد همکاری با اسکوئر انیکس فقط می‌توانم بگویم که رابطه خیلی خوبی بین ما وجود دارد و آن‌ها تیم مخصوصی را هم به کمک ما فرستاده‌اند که در بخش‌های مختلف با ما همکاری می‌کند، از طراحی‌ها و بخش‌های تکنیکی تا قسمت‌های تولیدی و هنری.

اسکوئر انیکس به عنوان ناشر بازی مسئولیت تبلیغات، توزیع و فروش آن را برعهده خواهد داشت و در مجموع با توجه به صحبت‌های مدیرعامل استودیو، به نظر می‌رسد این دو همکاری بسیار خوبی با یکدیگر دارند.

با اینکه هنوز اطلاعات زیادی از شوتر بزرگ People Can Fly نداریم، ولی با توجه به ساخته‌های قبلی آن‌ها مثل Gears of War: Judgment، Painkiller و Bulletstorm می‌توانیم منتظر اثری خوش‌ساخت با گیم‌پلی جذاب و مفرح باشیم؛ استودیویی که مدتی هم به زیرمجموعه اپیک گیمز (Epic Games) تبدیل شده بود، ولی در سال ۲۰۱۵ مستقل شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده