// شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Love Balls؛ عشقی از جنس توپ‌ها

بازی Love Balls با الهام از Snipperclips Plus: Cut it out، بازی نینتندو سوییچ، پازل‌هایی سرگرم‌کننده را در دسترس علاقمندان قرار می‌دهد.

سال ۲۰۱۷ با عرضه کنسول دستی نینتندو سوییچ مصادف بود؛ محصول باکیفیتی که نینتندو با عرضه آن توانست یک بار دیگر جایگاهی را در بین سه کنسول برتر پیدا کند و با پشتیبانی مناسب، به فروشی قابل توجه دست پیدا کند. یکی از ویژگی‌های نینتندو سوییچ قابل حمل بودن آن است که به لطف جوی‌کان‌ها اجازه می‌دهد تا کاربر همواره دو دسته را همراه خود داشته باشد و بتواند با دوستان خود به رقابت بپردازد. وجود این ماهیت هیبریدی به بازیسازان اجازه داده است تا آسان‌تر به فکر ساخت بازی‌های Co-op و خانوادگی برای این کنسول باشند و نتیجه توسعه انواع و اقسام بازی‌های جمع‌وجور اما زیبا برای این کنسول بوده‌ است.

دلیل از این مقدمه اما اشاره به بازی Snipperclips Plus: Cut it out است که به لطف جذابیت گیم‌پلی، یکی از بازی‌های موفق هنگام عرضه کنسول نینتندو سوییچ محسوب می‌شود. در این بازی باید با همکاری یکدیگر،‌ برش‌هایی را روی شخصیت‌ها بزنید تا با قرار گرفتن در وضعیتی خاص، مرحله به پایان برسد. اکنون اما دو سال از زمان عرضه Snipperclips Plus: Cut it out می‌گذرد و موفقیت آن اثر باعث انتشار بازی‌های مختلف به ویژه برای گوشی‌های همراه شده است. در بازی اندروید و آیفون Love Balls که از قضا ظاهری با حال و هوای Snipperclips دارد، باید با کشیدن انگشت روی نمایشگر شرایط را برای رساندن عاشق و معشوق فراهم کنید.

بازی Love Balls

شخصیت اصلی قادر است تا به توپی آهنین تبدیل شود و با غلطیدن روی زمین دشمنان را از بین ببرد

گیم‌پلی بازی آیفون و اندروید Love Balls از همان ثانیه‌های ابتدایی سادگی خود را به‌رخ می‌کشد، جایی که باید در بیش از ۴۵ استیج مختلف و در شرایطی کاملا متفاوت به شکلی به دو توپ سبز و صورتی کمک کنید که به یکدیگر برسند. هر یک از استیج‌های بازی دارای چالش‌های منحصر به فرد است، در نتیجه در هر استیج شاهد پیچیدگی‌ منحصر به فردی هستیم. اما بیایید کمی بیشتر از گیم‌پلی بازی سخن بگوییم. با ورود به هر مرحله شخصیت‌های بازی به صورت ثابت در مکانی از نمایشگر ایستاده‌اند و باید با کشیدن انگشت‌تان روی نمایشگر یک خط را به شکلی بکشید که هر دو شخصیت بعد از حرکت، به هم برسند. در این مسیر اما با هر بار کشیدن خطی اشتباه یکی از ستاره‌های مرحله را از دست می‌دهید. هر یک از مراحل بازی سه ستاره دارند که با جمع‌آوری ستاره‌ها می‌توانید استیج‌های بعدی را آزاد کنید. خوشبختانه به دنبال استقبالی که از Love Balls شد سازندگان به صورت دوره‌ای استیج‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کنند که هرچه بیشتر به سرگرم شدن بازیکنان کمک می‌کند.

علاوه بر این Love Balls شامل آیتم‌های شخصی‌سازی مختلفی می‌شود. با جمع‌آوری امتیاز می‌توانید به مرور پوسته‌های جدیدی را برای تغییر ظاهر شخصیت‌ها و همینطور محیط بازی آزاد کنید. از طرفی سازندگان امکان تغییر ظاهر قلم یا خودکار را نیز داده‌اند. اما فارغ از مراحل، چالش‌های روزانه نیز یکی دیگر از حالت‌های Love Balls است که بعد از رسیدن ستاره‌ها به تعدادی مشخص آزاد می‌شود. در این حالت سازندگان به صورت روزانه چالش‌هایی را در دسترس‌تان قرار می‌دهند که باید آنها را به پایان برسانید. اما این بازی در زمینه طراحی‌ همانطور که اشاره شد شباهت بی چون و چرایی به بازی‌ Snipperclips دارد، هرچند از لحاظ گیم‌پلی شاهد تفاوت‌هایی هستیم. دفتر نقاشی ساده بازی تنها به لطف دو توپ عاشق، زیبا به نظر می‌رسد و اگر به دنبال اثری ساده می‌گردید، Love Balls بی‌شک یکی از بهترین‌ها خواهد بود.

بازی Love Balls

بازی Love Balls را می‌توانیم اثری پازل و زیبا معرفی کنیم که با چالش‌های ساده، به خوبی ساعات اوقات فراغت شما را پر می‌کند. در جریان بازی در کنار امکان آزادسازی ظاهری جدید برای شخصیت‌ها می‌توانید محیط و قلم‌تان را نیز شخصی‌سازی کنید و با چهره‌ای تازه برای رساندن عاشق و معشوق داستان تلاش کنید. بازی Love Balls اکنون به صورت رایگان و با پشتیبانی از خرید‌های درون برنامه‌ای در برای اندروید و آیفون در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی Love Balls


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده