نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

تایید افزایش تعداد قسمت‌های فصل ششم سریال Brooklyn Nine-Nine

شبکه NBC اعلام کرد که فصل ششم سریال Brooklyn Nine-Nine با تعداد قسمت‌های بیشتری تولید و منتشر خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه NBC از سفارش ساخت قسمت‌های بیشتر برای فصل ششم سریال Brooklyn Nine-Nine (بروکلین ناین-ناین) خبر داده است. فصل ششم این سریال کمدی پلیسی بسیار محبوب قرار است دارای ۵ قسمت بیشتر باشد و بدین ترتیب تعداد قسمت‌های فصل ششم سریال Brooklyn Nine-Nine از ۱۳ قسمت که در ابتدا تایید شده بود، به ۱۸ قسمت افزایش خواهد یافت. طبق خبری که وب‌‌سایت ددلاین منتشر کرده، پخش فصل ششم این سریال قرار است در طول اواسط پخش فصل جدید سریال‌های سال ۲۰۱۸-۲۰۱۹ منتشر شود و پیش بینی می‌شود که پخش فصل ششم سریال Brooklyn Nine-Nine از اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز شود. 

۵ فصل ابتدایی سریال Brooklyn Nine-Nine در ۲۲ قسمت تولید و منتشر شده بودند، اما شبکه NBC پس از دریافت حقوق پخش سریال تصمیم به کاهش تعداد قسمت‌های فصل ششم آن گرفته است.  اردیبهشت ماه امسال بود که شبکه فاکس پس از ساخت و انتشار ۱۱۰ قسمت و ۵ فصل از آن، تصمیم به لغو ادامه پخش سریال Brooklyn Nine-Nine گرفت، اما مدت کوتاهی بعد شبکه NBC حقوق پخش این سریال را دریافت و آن را احیا کرد و حال این شبکه فرصت جدیدی را به این سریال محبوب و تحسین شده کمدی داده است.

سریال Brooklyn Nine-Nine تاکنون برنده دو جایزه گلدن گلوب و نامزد دریافت ۲ جایزه امی نیز شده و از محبوب‌ترین سریال‌های کمدی چند سال اخیر تلویزیون بوده است. دن گور و مایکل شور وظیفه ساخت سریال Brooklyn Nine-Nine را بر عهده دارند و اندی سمبرگ، تری کروس، ملیسا فومرو، استفانی بیاتریز، جو لو، ترولیو، آندره بروگر و چلسی پرتتی، از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده