نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

لغو سریال Brooklyn Nine-Nine و دو سریال دیگر شبکه فاکس

شبکه فاکس از لغو سریال کمدی و محبوب Brooklyn Nine-Nine پس از ۵ فصل و همچنین دو سریال The Mick و The Last Man on Earth خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه فاکس از لغو سه سریال خود خبر داده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرد، شبکه فاکس اعلام کرد که سریال The Last Man on Earth (آخرین مرد کره زمین) پس از ساخت ۶۷ قسمت و پخش آن در چهار فصل، لغو شده است. ویل فورته وظیفه ساخت این سریال کمدی، سیتکام و پسارستاخیزی را بر عهده داشته است و نام‌های بزرگی چون فیل لرد و کریستوفر میلر به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در این سریال حضور داشتند. سریال Brooklyn Nine-Nine، دیگر سریال کمدی و بسیار محبوب شبکه فاکس بود که پس از ساخت و انتشار ۱۱۰ قسمت و ۵ فصل از آن، لغو شده است. در حال حاضر فصل پنجم این سریال کمدی در حال پخش است و اخیرا قسمت نود و نهم آن به‌روی آنتن رفته و به‌زودی شاهد انتشار قسمت صدم سریال Brooklyn Nine-Nine خواهیم بود.

The Last Man on Earth

دن گور و مایکل شور وظیفه ساخت سریال Brooklyn Nine-Nine را بر عهده دارند و اندی سمبرگ، تری کروس، ملیسا فومرو، استفانی بیاتریز، جو لو، ترولیو، آندره بروگر و چلسی پرتتی، از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. با این حال، خبر خوب برای طرفداران سریال Brooklyn Nine-Nine این است که بخش تلویزیون یونیورسال که وظیفه ساخت این سریال را بر عهده دارد، مذاکراتش را با شبکه‌های مختلف کابلی و استریم مثل NBC و هولو برای فروش حق پخش این سریال و تمدید آن برای فصل ششم آغاز کرده است و احتمال احیای سریال در یک شبکه دیگر وجود دارد.

The Mick

سریال The Mick (میک) که تنها دو فصل از آن ساخته شده بود، توسط شبکه فاکس لغو شده است. در این سریال کمدی و سیتکام، کیتلین اولسون نقش شخصیت میک را بر عهده داشت و توماس باربوسکا، سوفیا بلک دلیا، کارلا خیمنز، اسکات مک‌آرتور و جک استنتون دیگر بازیگران اصلی سریال The Mick بودند. در این سریال، پس از اینکه والدین برادرزاده‌ها و خواهرزاده‌های او به زندان رفتند، حال میک باید از آن‌ها مراقبت کند. اخیرا سریال Rick and Morty (ریک و مورتی) برای بیش از ۷۰ قسمت دیگر تمدید شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده