نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

تریلر جدید فیلم مغزهای کوچک زنگ زده منتشر شد

به تازگی تریلری از فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» با بازی نوید محمد زاده، ساخته هومن سیدی با محوریت قصه‌ی این فیلم منتشر شده است.

فیلم مغزهای کوچک زنگ زده جدیدترین فیلم هومن سیدی است. این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و تحسین منتقدان و مخاطبان را به همراه داشت. «مغزهای کوچک زنگ زده» به عنوان بهترین فیلم جشنواره فجر از نگاه مخاطبان شناخته شد. این فیلم در مجموع در سیزده رشته نامزد شده بود که در انتها جوایز بهترین فیلم از نگاه تماشاگران، بهترین فیلم از نگاه هنر و تجربه، بهترین فیلمنامه و بهترین صداگذاری را دریافت کرد. فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی و تهیه کنندگی سعید سعدی، از تاریخ چهارم مهر ماه به اکران عمومی در خواهد آمد. طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، به تازگی تریلری از این فیلم منتشر شده است. شما در زیر می‌توانید جدیدترین تریلر منتشر شده از فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» را ببینید. تماشای این تریلر به دلیل محتوای خشن، به همه توصیه نمی‌شود.

دانلود از آپارات

فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» ساخته هومن سیدی با حضور بازیگرانی مانند نوید محمدزاده، نوید پورفرج، فرهاد اصلانی، فرید سجادی حسینی، مرجان اتفاقیان، نازنین بیاتی، امید شیری و بامداد افشار ساخته شده است. برخی از بازیگران این فیلم سینمایی از میان افراد تازه‌کار و علاقه‌مند به حرفه بازیگری انتخاب شده‌اند. طبق آنچه که تیزر فیلم برمی‌آید، فیلم دست روی موضوعی ملتهب گذاشته است اما اطلاعات بیشتری از فیلم در دسترس نیست. هومن سیدی، کارگردان این فیلم به غیر از «مغزهای کوچک زنگ زده»، فیلم‌های «آفریقا»، «سیزده»، «اعترافات ذهن خطرناک من» و «خشم و هیاهو» را ساخته است. او در فیلم‌های «سیزده» و «خشم و هیاهو» سابقه همکاری با نوید محمدزاده داشته و به زودی قرار است سریالی به نام «قورباغه» با بازی این بازیگر جلوی دوربین ببرد. سیدی همچنین قرار است فیلمی به نام «جنگ جهانی سوم» بسازد.

نوید محمد زاده، بازیگر فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» برای اولین بار در سینما، برای بازی در فیلم «آندو» جلوی دوربین بهروز قبادی قرار گرفت. او پس از آن در فیلم‌هایی مانند «عصبانی نیستم!»، «لانتوری»، «ابد و یک روز»، «بدون تاریخ بدون امضا» و «خفه‌گی» نقش‌آفرینی‌های ماندگاری انجام داد. این بازیگر همچنین در طول فعالیتش در نمایش‌های تئاتر مختلفی حضور داشته است. نوید پورفرج پیش از این حضور کوتاهی در سریال «مادرانه» و برای اولین بار در سینما، در فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» نقش‌آفرینی کرد و کاندید دریافت بهترین بازیگر نقش مکمل مرد هم شد. فرهاد اصلانی اما با بازی در فیلم «روسری آبی» به سینما وارد شد و در کارنامه‌اش بازی در فیلم‌هایی مانند «یه حبه قند»، «دختر»، «سیزده ۵۹» و «کوچه بی نام» به چشم می‌خورد. از طرفی نازنین بیاتی برای اولین بار با فیلم «دربند» جلوی دوربین سینما حاضر شد و در فیلم‌هایی مانند «رخ دیوانه» و «آینه بغل» بازی کرده است. فرید سجادی حسینی نیز سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «فروشنده» و ایتالیا ایتالیا» دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده