نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸

نتفلیکس حق تولید فیلم Cold Warrior را به دست آورد

تولید فیلم Cold Warrior، اثر جدید شین بلک، مدت زیادی است که تقریبا متوقف شده، اما به‌تازگی شبکه‌ی نتفلیکس حق تولید آن را به‌دست آورده و تهیه کننده آن خواهد بود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری کولایدر به‌تازگی خبر هیجان‌انگیزی را منتشر کرده مبنی بر اینکه شبکه نتفلیکس قرار است تهیه کنندگی پروژه تولید فیلم Cold Warrior (مبارز سرد) را که زمان زیادی تقریبا متوقف شده بود، بر عهده بگیرد. به نظر می‌رسد که این پروژه تقریبا به مدت یک دهه در یکی از مراحل تولید خود در کمپانی یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) گرفتار شده بود. در سال ۲۰۱۰ اعلام شد که به احتمال بسیار زیاد مل گیبسون قرار است در این اثر ایفای نقش کند. تقریبا اواخر سال گذشته بود که شبکه نت فلیکس حق و حقوق این فیلم را به‌دست آورد اما تا امروز هیچ حرفی از آن نزد و این موضوع را مخفی نگه داشت. حال منتشر شدن این خبر تقریبا با اکران اثر جدید شین بلک یعنی فیلم The Predator (غارتگر) مصادف شده است.

با توجه به خبری که سایت کولایدر منتشر کرده، فیلم مبارز سرد در اصل توسط چاک ماندی نوشته شده است. خط داستانی این قصه، ماجراهای یک جاسوس دوران جنگ سرد را حکایت می‌کند که با یک مامور جوان‌تر متحد می‌شود و تیمی را تشکیل می‌دهد تا با کمک یکدیگر یک تروریست را تحت تعقیب قرار دهند. آنتونی باگاروتزی و میشل منینگ به همراه مدیر برنامه‌های بلک یعنی دیوید گرین بلات قرار است تهیه کنندگی این اثر را بر عهده داشته باشند.

هنوز هیچ صحبتی درباره‌ی اینکه آیا خودِ شین بلک این فیلم را کارگردانی می‌کند یا خیر، به میان نیامده است؛ همچنین هیچ اطلاعاتی از اینکه چقدر این کارگردان تحسین شده با فیلم مبارزه سرد ارتباط دارد و همکاری می‌کند هم در دست نیست. شین بلک عملا یکی از افسانه‌های دنیای سینمایی هالیوود به حساب می‌آید. او چندین مورد از بهترین فیلمنامه‌های صنعت فیلمسازی را با قلم خودش نوشته است؛ مانند فیلم Lethal Weapon (اسلحه مرگبار)، فیلم The Last Boy Scout (آخرین پسر پیشاهنگ) و فیلم Kiss Kiss Bang Bang. او بعد از اینکه آثار خوبی مانند فیلم Kiss Kiss Bang Bang، فیلم Iron Man 3 (مرد آهنی 3) و فیلم The Nice Guys (مردان خوب) را که مورد استقبال منتقدان واقع شد کارگردانی کرد، تبدیل به یکی از کارگردانان بسیار خوب و محبوب شد.

اثر جدید این کارگردان تحسین شده یعنی فیلم غارتگر، در حال حاضر برای فروش ۳۰ میلیون دلاری افتتاحیه‌ی خود برنامه‌ریزی کرده است. این اثر اولین بار در فستیوال فیلم تورنتو در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) به نمایش درآمد. فیلم The Predator برای اکران در تاریخ ۱۴ سپتامبر سال جاری میلادی (۲۳ شهریور) برنامه‌ریزی شده است.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده