نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

اولین تصویر رسمی از زازی بیتز از فیلم Joker منتشر شد

تاد فیلیپس، کارگردان فیلم اختصاصی جوکر (Joker) به‌تازگی، اولین تصویر رسمی از زازی بیتز بازیگر فیلم Deadpool 2 را در صفحه رسمی اینستاگرام خود منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی از زازی بیتز بازیگر فیلم Deadpool 2 (ددپول 2) در فیلم The Joker (جوکر) منتشر شد. تاد فیلیپس، کارگردان این فیلم اختصاصی جوکر، چندی پیش در صفحه اینستاگرام رسمی خود، تصویری از زازی بیتز را در قالب شخصیتی که قرار است آن را ایفا کند، منتشر کرد. بعد از اینکه مدتی قبل، چند مورد از تصاویر سرِ صحنه و زمان فیلمبرداری توسط یکی از خبرگزاری‌ها منتشر شد و زازی بیتز در کنار واکین فینیکس در حال فعالیت بود، تاد فیلیپس هم تصمیم گرفت که پیش از هر چیزی اولین تصویر رسمی این بازیگر را منتشر کند.
Zazie Beetz - the joker

تاد فیلیپس زیر این تصویر، این متن را نوشته بود:

خیلی هیجان‌زده هستم که با زازی بیتز همکاری می‌کنم. جوکر.

در فیلم جوکر، زازی بیتز نقش یک مادر سختی کشیده و تنها به نام سوفی دوموند را ایفا می‌کند. او به عنوان فردی که به‌شدت از سختی کشیدن در این شهر خسته شده و تنها در تلاش است که فرصت خوبی پیدا کند و کمی از این سختی‌ها و مشکلات راحت شود. این شخصیت به عنوان فردی در داستان ظاهر می‌شود که به مرور زمان، آرتور فلک، که بعدها تبدیل به جوکر می‌شود، به او علاقه پیدا می‌کند. در طی مصاحبه‌ی اخیری که گزارشگر سایت خبری E!News با زازی بیتز ترتیب داده بود، این بازیگر جوان عنوان کرد که در حال حاضر کاملا تحت تاثیر بازی واکین فینیکس قرار گرفته است و هیجان بسیار زیادی از این کار دارد. او در مصاحبه‌ای عنوان کرد که یکی از طرفداران بزرگ این بازیگر است. او در این مصاحبه اینگونه توضیح داد:

من در حال کار کردن در پروژه تولید یک فیلم به همراه واکین فینیکس هستم. من یکی از طرفداران بزرگ این بازیگر محسوب می‌شوم. این یک افتخار است که من فرصت این را پیدا کردم تا با او کار کنم و فکر می‌کنم درست مثل هر کس دیگری، دنباله‌روی خود و کارهایش باشد. من انسان هستم.

این تصویر از زازی بیتز در قالب شخصیت درون داستانش، آخرین چیزی است که از فیلم اختصاصی جوکر منتشر شد. پیش از آن، یک ویدیو از سرِ صحنه‌ی فیلمبرداری هم منتشر شد. ما درون این ویدیو شاهد صحنه‌های بیشتری از فیلم و همچنین حضور فینیکس در قالب دشمن کلاسیک بتمن هستیم. لباسی که فینیکس در این صحنه بر تن دارد، به نظر می‌رسد که شباهت بسیار زیادی به سری تلویزیونی بتمن که در دهه ۶۶ به روی آنتن می‌رفت، دارد. در این کلیپ منتشر شده، فینیکس یک لباس با ترکیب رنگ‌های بنفش، نارنجی و سبر بر تن کرده که به لباس کلاسیک سزار رومرو شباهت دارد. مهم‌تر از آن هم، تاد فیلیپس چندی پیش یک ویدو کوتاه از فینیکس منتشر کرد که گریم کامل او در قالب جوکر را نشان می‌داد.

انتظار می‌رود که این اثر اختصاصی، شبیه به فیلم Taxi Driver (راننده تاکسی) باشد؛ مستقل، داستان گذشته و خواستگاه یک شخصیت، جایی که او بعد از شکست خوردن به عنوان یک استندآپ کمدین، به زندگی شرورانه روی می‌آورد. فیلم جوکر توسط مارتین اسکورسیزی تهیه کنندگی اجرایی می‌شود. رابرت دنیرو، زازی بیتز، فرانسیس کانروی و مارک مارون از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

واکین فینیکس در مصاحبه‌ی اخیر خود اینگونه درباره‌ی این فیلم صحبت کرد:

من نمی‌توانم این فیلم را در دسته بندی ژانرها قرار دهم و سبک خاصی به آن بدهم. من نمی‌توانم بگویم که این اثر یک فیلم ابرقهرمانی است یا یک فیلم استودیویی یا یک... یک حس منحصر به فردی به آدم می‌دهد. من فکر می‌کنم که بیشتر از هر چیزی، احتمالا مهم‌ترین چیزی که در رابطه با این اثر وجود دارد، این است که تاد فیلیپس به‌شدت درباره‌ی آن شور و شوق دارد و بسیار مهربان است، بنابراین کار کردن با او در چنین پروژه‌ای هیجان انگیز است. من فکر می‌کنم که در زیر هیجان چنین فیلم‌هایی و همچنین اندازه‌ی آنها، شخصیت‌های باور نکردنی‌ای وجود دارند که با مشکلات واقعی زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند. برخی اوقات آنها کشف و افشا می‌شوند و برخی اوقات نه. به همین خاطر من همیشه احساس می‌کردم که انگار همیشه شخصیت‌هایی در کتاب‌های کمیک وجود دارند که بسیار جالب هستند و لیاقت این فرصت را دارند که به نوعی مطالعه شوند و مورد بررسی قرار بگیرند. بنابراین من فکر می‌کنم که تاد فیلیپس هم جذابیت را در همین ایده دید.

فیلم The Joker برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده