نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

تریلر رسمی فصل یازدهم سریال Doctor Who منتشر شد

چندی پیش، BBC America جدیدترین تریلر فصل ۱۱ سریال دکتر هو (Doctor Who) را منتشر کرد که در آن ما شاهد سیزدهمین دکتر این مجموعه و همراهان او در دنیای عجیب جدیدی هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جدیدترین تریلر رسمی سریال Doctor Who (دکتر هو) منتشر شد. ما در این تریلر، شاهد حضور جودی ویتاکر در قالب جدیدترین و سیزدهمین دکتر هستیم که در کنار همراهان خوب خود یعنی رایان (با بازی تاسین کول)، یاسمین (با بازی مندیپ گیل) و گراهام (با بازی بردلی والش) حضور دارند. آنها قرار است در کنار یکدیگر به زمان و فضا را سفر کنند و به بررسی و کشف سیاره‌ها و مردمانی که تا به امروز هرگز آنها را ندیده بودند، بپردازند. شما در انتهای همین متن می‌توانید این تریلر رسمی را مشاهده یا دانلود کنید.

فصل جدید این سریال درست در همان تاریخ قبلی در ایالات متحده و همچنین انگلستان به روی آنتن می‌رود. پخش فصل یازدهم سریال دکتر هو در روز یکشنبه ۷ اکتبر سال جاری (۱۵ مهر) به روی آنتن می‌رود. حال مدت زیادی نیست که عنوان دو قسمت ابتدایی این فصل و همچنین خلاصه‌ای از این دو قسمت منتشر شده است. خلاصه‌ی این دو قسمت به شرح زیر است:

قسمت یکم – زنی که به داخل زمین افتاد – یکشنبه ۷ اکتبر (‍۱۵ مهر):

«ما در شفیلد بیگانه‌ها را نمی‌گیریم». در شهر یورک‌شر جنوبی، قرار است زندگی رایان سینکلر، یاسمین خان و گراهام اوبرایان برای همیشه تغییر کند زیرا یک زن مرموز نمی‌تواند نام واقعی خود را به یاد بیاورد. او از یک شب و از یک آسمان به زمین افتاده بود. آیا آنها می‌توانند حتی یک کلمه از حرف‌هایی که این زن به زبان می‌آورد، باور کنند؟ آیا این زن می‌تواند اتفاقات عجیب و غریبی را که در سرتاسر شهر در حال رخ دادن است، حل و فصل کند؟ شارون دی. کلارک، جانی دیکسون و ساموئل اوتلی از بازیگران مهمان این قسمت هستند. فیلمنامه این قسمت توسط کریس کیبنال نوشته شده و کارگردانی آن برعهده جیمی چایلدز بوده است.

قسمت دوم – مقبره‌ی روح – یکشنبه ۱۴ اکتبر (۲۲ مهر):

آنها هنوز از اولین برخورد و دیدار با یکدیگر، کمی گیج هستند. آیا این دکتر و دوستان جدیدی که پیدا کرده، می‌توانند در محیط دشمن بیگانه‌ی خود آن‌قدری زنده بمانند که رمز و راز Desolation را حل کنند؟ سوال دیگری هم که به وجود می‌آید این است که انگستروم و اپزو چه کسانی هستند؟ شائون دولی، سوزان لینچ و آرت ملیک از بازیگران مهمان این قسمت هستند. فیلمنامه این قسمت توسط کریس کیبنال نوشته شده و کارگردانی آن برعهده مارک تاندرای بوده است.

دانلود از آپارات


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده