نویسنده: آریا بهپور
// سه شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵

EA رقابت‌های Madden NFL 19 را به علت حادثه تیراندازی متوقف می‌کند

الکترونیک آرتز بعد از حادثه خونین جکسون ویل، تصمیم به متوقف کردن مسابقات Madden NFL 19 گرفته است.

روز یکشنبه حادثه تلخی در جکسون ویل، واقع در ایالت فلوریدای آمریکا اتفاق افتاد که شوک بزرگی به همه از جمله جامعه گیمرها وارد کرد؛ حادثه تیراندازی‌ای که در جریان مسابقات انتخابی بازی Madden NFL 19 رخ داد و علاوه بر مجروح شدن ۱۱ نفر، سه نفر کشته شدند؛ از جمله فرد تیرانداز که خودکشی کرد.

در همین رابطه اندرو ویلسون، مدیر عامل کمپانی الکترونیک آرتز بیانیه‌ای منتشر کرده که در بخشی از آن چنین آمده است:

قبل از هرچیز باید بگویم که این حادثه، اتفاق تلخ و دردناکی بود که در آن دو تن از حرفه‌ای‌ترین طرفداران Madden NFL را از دست دادیم. تیلور رابرتسون و الایجا کلیتون دو تن از ماهرترین و قابل احترام‌ترین افراد حاضر در این رقابت بودند و هم از نظر شخصیتی و هم مهارت، جزو بهترین‌های Madden NFL محسوب می‌شدند؛ کسانی که عشق و علاقه آن‌ها به رقابت باعث شده بود در مسابقات قبلی EA هم حضور داشته باشند.

در این روزهای سخت تمام تلاش خود را برای حمایت از خانواده‌های تیلور و الایجا به کار می‌گیریم و با آن‌ها به خاطر از دست دادن عزیزانشان همدردی می‌کنیم؛ همچنین با همه کسانی که در این حادثه مجروح شدند.

ویلسون در ادامه به برنامه‌های الکترونیک آرتز برای آینده این مسابقات اشاره می‌کند و می‌گوید:

این مسابقات در قالب رقابت‌های انتخابی برای شرکت در Madden Classic برگزار می‌شد که اولین دوره از مسابقات بزرگ Madden در این فصل است. هرچند این رقابت‌ها به شکل مستقل توسط شرکای ما اداره می‌شوند، ولی EA هم برای اطمینان از بی‌نقص بودن رقابت‌ها و به‌دست آوردن بازخوردهای مناسب از گیمرها با آن‌ها همکاری می‌کند. در حال حاضر تصمیم گرفته‌ایم سه رقابت باقیمانده انتخابی Madden Classic را کنسل کنیم و به دنبال تدابیر جامع و کاملی برای افزایش امنیت رقابت‌ها در مورد رقبا و تماشاچی‌ها باشیم. با شرکا و تیم‌های داخلی خود در این رابطه هم‌فکری خواهیم کرد تا در آینده رقابت‌ها را به بهترین شکل و با بالاترین سطح از امنیت برگزار کنیم.

اندرو ویلسون در انتها به این نکته اشاره می‌کند که این حادثه تیراندازی اولین اتفاق تلخ به این شکل بوده که برای EA رخ داده و مردم را به پشتیبانی و حمایت از یکدیگر بعد از حوادثی مثل این دعوت می‌کند.


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده