// شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۷

معرفی بازی موبایل Dino Factory: بساز و بفروش دایناسور

بازی موبایل Dino Factory، یک بازی شبیه ساز ساخت دایناسور و فروش این هیولاهای دوست‌داشتنی است. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امشب به سراغ یک بازی شبیه‌ساز دیگر رفتیم. بازی اندروید و آیفون Dino Factory، ساخته استودیو Oh BiBi، یک شبیه‌ساز به حساب می‌آید؛ اما نسبت به شبیه‌ساز‌هایی که تا به حال تجربه کرده‌اید، متفاوت است. بازی موبایل Dino Factory به زبان ساده‌تر یک شبیه‌ساز تولید دایناسور و فروش آن است که تا به حال نمونه‌اش در میان بازی‌های موبایل مشاهده نشده است. داستان از این قرار است که شما در نقش مدیرعامل یک کارخانه دایناسور سازی هستید و باید دایناسورها را از بدو به دنیا آمدن پرورش دهید و زمانی که بزرگ شدند، آن‌ها را بفروشید و پول به دست آورید. حال هر قدر که بتوانید دایناسورهای بیشتری را به طور همزمان بفروشید، پول بیشتری کسب می‌کنید. البته این کسب و کار زمانی سرگرم کننده خواهد بود که گیم پلی بازی نیز سرگرم‌کننده باشد.

بازی موبایل Dino Factory

سیستم ساخت و ساز و ارتقای دانشمندان یکی از موارد مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید

با شروع بازی اندروید و آیفون Dino Factory، خود را در یک آزمایشگاه پیدا می‌کنید که یکی از دانشمندان ساختار بازی را برای شما شرح می‌دهد. بخش آزمایشی بازی به صورت تصویری و نوشتاری نحوه بزرگ کردن یک دایناسور را یاد می‌دهد. قضیه از این قرار است که از میان لیست دایناسورها با توجه به پول اولیه‌ای که دارید، یک دایناسور را انتخاب می‌کنید و دایناسور انتخاب شده در قالب یک تخم (هنوز به دنیا نیامده است) در محل مورد نظر قرار می‌گیرد. حال شما باید از طریق کارکنان و دانشمندان از این تخم مراقبت کنید تا بچه دایناسور به دنیا بیاید و رفته رفته با غذا خوردن و مراقبت بزرگ شود. حال زمانی که بزرگ شد، دایناسور بزرگ‌شده از کارخانه بیرون می‌رود تا در معرض دید عموم قرار بگیرد و با توجه به قیمتی که روی آن گذاشته‌اید، فروخته شود. نکته جالب دقیقا اینجا است که شهروندان بازی موبایل Dino Factory از دایناسورها به عنوان وسیله نقلیه استفاده می‌کنند! حال اینکه یک دایناسور از بدو تولد به مرحله فروش برسد یک سری چالش برای شما به وجود می‌آورد. اولین مورد این است که همیشه برای پیش بردن سریع کارها باید چند دایناسور را به صورت همزمان بزرگ کنید که این مورد نیازمند دانشمندان بیشتر است. به عبارتی پول مهم‌ترین فاکتور بازی است که در ابتدا شاید تعداد کمی دایناسور را تولید کنید، اما در ادامه با مدیریت درست پول‌تان هم باید دانشمندان بیشتری را استخدام کنید هم اینکه دایناسورهای سطح بالاتری را به مردم بفروشید تا پول بیشتری دریافت کنید.

بازی موبایل Dino Factory

زمانی که یک دایناسور به مرحله فروش رسید، می‌توانید قیمت آن را مشخص کنید که درجه‌بندی قیمت دایناسورها به نحوی است که باید آن را در سطح مطلوب (آبی رنگ) قرار بدهید تا در کمترین زمان ممکن به فروش برسد. جدای از خرید دانشمندان و تخم دایناسورها، باید در بیرون کارخانه که یک شهرک کوچک قرار دارد، ساخت و سازهای مختلفی را انجام دهید. حال سوال پیش می‌آید که این ساخت و سازها به چه درد می‌خورند؟ ساخت و سازها در بازی موبایل Dino Factory به شما کمک می‌کنند تا یک درآمد جانبی نیز در کنار فروش دایناسور داشته باشید و همچنین تجمع مردم بیشتر می‌شود که در ادامه اشخاصی را می‌بینید که پول بیشتری برای دایناسورهای‌تان پرداخت خواهند کرد. از این رو محصولات خود را می‌توانید با قیمت بیشتری به فروش برسانید. در کنار تمامی موارد ذکر شده، ارتقای دانشمندان فاکتور مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. هر دانشمند پس از مدتی کار کردن خسته می‌شود که باید از دونات‌های موجود در گوشه بالا سمت راست استفاده کنید تا دوباره انرژی کسب کند. همچنین این دونات‌ها برای ارتقای قدرت و نحوه کار کردن‌شان نیز استفاده می‌شوند.

از طرفی این نکته را در ذهن داشته باشید که همه‌ی دونات‌های خود را خرج نکنید؛ وگرنه باید چند ساعت صبر کنید تا پر شوند؛ البته با انجام کارهایی نظیر فروش دایناسور و سیستم ساخت و ساز و همچنین ارتقای سطح کارخانه، می‌توانید بخش مربوط به دونات‌ها را پر کنید. از نظر طراحی نیز بازی از طراحی‌ و گرافیک هشت بیتی پشتیبانی می‌کند که در نوع خود جالب و هیجان‌انگیز است. در آخر بازی اندروید و آیفون Dino Factory به عنوان یک شبیه‌ساز تولید و فروش دایناسور، کار خود را به خوبی انجام داده است و با اینکه پرداخت‌های درون برنامه‌ای کمی در روند بازی تاثیر گذار هستند اما اگر شخص باحوصله‌ای باشید، می‌توانید بدون پرداخت‌های درون برنامه‌ای از Dino Factory لذت ببرید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Dino Factory


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده